Lumea Prestige part.I

12:22

Prvé dve použitia   / First two uses

V manuále je protokol použivať každé dva týždne a neskôr (keď už skoro žiadne chĺpky) raz za mesiac. Sú doporučené dve metódy odstránenia chĺpkov pred Lumeovaním : a to oholiť alebo odepilovať ( napr. stroj zla - kopec pekelných pinzetiek). Podla mňa druhá metóda je od veci, lebo IPL by malo zasiahnuť korienok a tým, že tam nie je nemá čo ( ale možno sa mýlim ). Ja sa oholím pred ošetrením :)
In manual they say the best use is every two weeks and then once a month. They recommended two methods of hair removal before treatment:  shave or depilation (eg. Machine of evil - depilation machine evil little tweezers). For me, the second method is not good because the IPL should strike root and that there is not as (but maybe I'm wrong). I shave before treatment.


Ešte pred kúpou som si vyľadávala stažnosti a veci, ktoré sa ľudom nepáčia :
- Lumea je príliš ťažká : nuž ako je pravda, že pravidelne cvičím hlavne s vlastnou hmotnosťou ale aj tak, ťažká. Je to absolútne v pohode, niečo ako fén a aj pri dlhšom použivanie je to bez problémov. Lumea je perfektne vyvážená a skvele padne do ruky
-Je hlučná : áno vydáva istý zvuk a to chladenie :) ale že by bola vyslovene hlučná nemôžem súhlasiť, pri ošetrení mám pustený väčšinou seriál/ film a bezproblémov si ho vychutnám ( bez zvyšovania zvuku prípadne použitia slúchadok) - pozn. mamči keď som používala diablov stroj ( epilátor -pinzetky tak to bolo počuť celkom slušne ).

Na nič iné neboli stažnosti/pripomienky len cena , áno súhlasím je vysoká ale ak to funguje tak to stojí za to :)
Before purchase I was looking up complaints and things that people do not like:
- Lumea is too heavy: well it is true that I regularly exercise especially with my own weight but even that I don't think. It's absolutely fine, something like a hair dryer and even with longer  using, there is no problem. Lumea is perfectly balanced and feels great in your hand

-It Noisy: Yes cooler make certain sound  :) but that it's loud well I can watch movie or something without raising the volume  or use headphones - edit. mom's when I used the devil's machine (depilation machine -tweezers that was noisy and mom downstairs new what I am doing :) ).


Other complains/ comments was only about price,I can agree it is expensive but if it works totally worth it , right ladies :)

 source of img: www.amazon.co.uk
Ošetrenie Lumeov je veľmi jednoduché a rýchle - toho som sa obávala a keď som v príručke videla odhadované časy na ošetrenie jednotlivých partií tak som sa v duchu mierne zasmiala a no možno po nejakej 6-7 aplikácii dosiahnem tú zručnosť. Čo je možno trochu komplikovanejšie je pri ošetrení si zvoliť systém ako budete ničiť chĺpky ( aby ste ošetrili každé miesto a žiadne nevynechali) - niekde som čítala, že rowenta má nejakú vecičku, ktorá stým pomáha ale netuším ako to funguje. ** pro precision rovnomerne ošetrenie pokožky
Ošetrujem všetko - tvár ( fúziky, áno aj ženy majú a pár záškodnikov na brade), ruky, podpazušie, bikini a celé nohy. Zobrala som to vo veľkem , keď už ta poriadne (a je to zábava predstavte si pri každom záblesku ako by ste strielali na x-wingu ). Na jedno nabitie mi nevydá ošetriť všetky vymenované partie ale na 2 nabitia-  ja používam na najvyššom stupni 5 čo ju vybíja rýchlejšie. ( nabitie trvá 1 h 40 min a poskytne Vám cca 370 impulzov na 5 stupni)
A čo sa týka bolesti : absolútne žiadna - je to také mierne teplo a to je všetko. Bikini a podpazušie je trošku cítiť ale od bolesti to má ďaleko. Žienky, ktoré použivajú epilátor alebo vosk ( a hlavne vosk na bikini) tak vedia čo  je to bolesť.

Lumea treatment is very easy and fast - that I was afraid and when I saw in the manual estimated times for the treatment of individual parts , I was quite amused and laughed but maybe after some 6-7 application I'll get that skill. What is perhaps a bit more complicated is the treatment system to choose how it will destroy the hair (plan to treat every part and don't do double impulses in one place) - I read somewhere that  rowenta thingy( rowenta IPL Derma Perfect)has some kind of system to help with.  **Pro Precision evenly for skin treatment
What I use for  - face (moustache, yes, women have, too and few marauders on the chin), arms, underarms, bikini and whole legs. I took it in large, well testing it properly right (and it's actually fun imagine you are shooting like on x- wing ). On a single charge I can't treat all these parts  but two charges are enough-  I use the highest grade 5 . ( one full charge is 1 h 40 min it's 370 impulses with 5 grade)The pain: absolutely no - it's slightly warm and that's it. Bikini and underarms feel a bit of something but I wouldn't call it pain . Ladies who use the depilation machines or wax (and especially the bikini wax) that's the real pain and discomfort .
Po prvom použití chĺpky dorastali pomalšie ale na preriedenie som si moc nevšimla. Po tomto sa mi spravilo pár vyrážok ale pripisujem to tomu, že som zabudla použiť peeling medzi holeniami.
Po druhom použití ( po 14 dňoch) chĺky znova dorastaju akoby sa im nechcelo, a začínam si všímať malé mapky hlavne nad perou najevidentnejšie, bikini, nohy aj ruky. V podpazuši ešte moc nie.

 After first use hair was comming more slowly but I did not notice much difference . After that I got some rash but attributed it to the fact that I forget to scrub between shaving.
After the second application (after 14 days) hair grows again like they did not want to come, and I'm starting to see small maps of troopers especially the most obvious lip, bikini, legs and arms. Armpit still not much.


Na každé použitie sa teším ako malé dieťa na Vianoce :)   For each use I'm looking forward like a baby before Christmas :)

Máte nejaké skúsenosti s Phillips alebo inými IPL mašinkami na domáce použitie? Do you have any experience with Lumea or other brands of homemade IPL?

Thanks for looking and commenting! May the force be with you  
 *I purchase this  product by myself   

You Might Also Like

36 komentárov

  1. Supeeer, ja som si tento týždeň kúpila IPL v Lidli, čítala som naň dosť dobrých recenzií takže každý deň skúšam inú časť tela (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. parada dúfam, že spravíš recenziu na blog :)

      Odstrániť
  2. Great post! I really like your blog :) xx

    mylifeasmarinaa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I don't have any experience with Lumea or a similar brand - I have to admit I use simply a razor. But sounds and looks like as this is a very good product!
    xx Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah I was previously waxing and also using razor but I'm sick of it so :)

      Odstrániť
  4. Looks fabulous!

    Lots of love from Mollie xxx - www.theperksofmolliequirk.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jestli to opravdu funguje, tak je to paráda! Mám v plánu si něco podobného časem pořídit.

    By Corra


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja uz som na 3 pouziti a zacinam vidiet vyrazny posun tak sa nesmierne tesim :)

      Odstrániť
  6. Sounds a lot less painful than using an epilator!

    COLLEENWELSCH.COM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yes it is , epilator like with time you get used to it but it's time consuming and annoying :)

      Odstrániť
  7. This product sounds really interesting. I actually have one similar to this but I'm too scared to use it!

    What Sarah Writes

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. ta cena je dost ale s tou zlavou v dm sa to fakt ze oplati :)

      Odstrániť
  9. Thank you for sharing this honest post. You seem really lovely too and your blog is great, let me know if you would like to follow each other and stay in touch! x

    adelelydia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you :) going to chcek your blog :)

      Odstrániť
  10. Sounds good
    I follow you !
    Kisses
    http://softcutie.blogspot.com.uy/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I have a generic IPL device at home, but I have never used it consistently enough to see if it really works.

    Linda, Libra, Loca: Beauty, Baby and Backpacking

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. that's shame because I think is it worth it for future if you don't have to care about hair

      Odstrániť
  12. Skvelý článok! S niečim takýmto zatiaľ nemám skúsenosti, preto som na to bola celkom zvedavá :)

    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako ja som cim dalej nadsenejsia teraz uz po 3 aplikacii vidim riadne zmeny na nohach a podpazusi , hlavne ma tesi ze to nie su vyhodene peniaze a cas

      Odstrániť
  13. I am kind of skeptic with lasers to be honest!! I don't believe they work as well!
    Dora www.BangsBang.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah I was skeptic, too but I want to have opinion so trying is necessary and now it works I definitely do a year after post and maybe 2 years after so will see :)

      Odstrániť
  14. Pokukujem po nej už dlho, ale vždy som pred kúpou uprednostnila niečo iné, ale raz podobný prístroj určite bude môj !! :)) Inak používam epilátor a vosk, bolesť zvládam, ale aj tak, chcem toto! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné sú dôležitejšie veci a toto nie je zanedbateľný výdavok potom ak bude ešte DM ponukať odporúčam cez nich s tou zlavou sa to fakt oplatí
      a na epilator a vosk sa dá zvyknuť podľa mňa

      Odstrániť
  15. well I think one more review and I need buy this thingy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. now it looks like really good investment :)

      Odstrániť
  16. veľmi pekná recenzia..o tomto zázraku som sa už čo to načítala a dosť sa mi páči, len sa mi nepáči tá vysoká cena..ale teda verím tomu,že to za tie peniaze stojí..dúfam,že sa raz dokopem a našetrím si naň ! :)

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ta cena je fakt moc ale z dlhodobe hladiska sa to oplati :)

      Odstrániť
  17. super, no fakt si o ňu požiadam na vianoce :)
    ak ti inak môžem konštruktívne napísať (myslím to v dobrom, nie zlom) dala by som väčší pozor na texty, niekde ti chýba písmenko v slovách, čiarky či iné gramatické chybyčky. Občas som si musela niektoré vety prečítať aj 3x po sebe aby som pochopila, čo chceš povedať :) akože ja mám s gramatikou tiež problém, preto som ti chcela v dobrom napísať, pretože aj mne to pomôže ak ma na niečo niekto upozorní :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla mňa je toto skvelá investícia pre ženu
      A ďakujem konštruktívna kritika je super ja mám problem stýmto nie len gramatika ale aj ta vetná konštrukcia, pár dys :) snažím sa na tom pracovať aj pre to píšem blog, lebo moja práca písanie nepožaduje len kreslenie. Ale je to boj na dlhú cestu tak verím, že aspoň podstatné info o produktoch sa dostanú na druhú stranu

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)