Giveaway nr.1 winner

15:55

Tak konečne som sa dostala k vyhláseniu  jednej šťastnej ( aspoň dúfam ) čitateľky.
So finally I did it and I can write one name of my lucky reader.

Kedže v článku sú aj komentáre, ktoré sa nezapojili do súťaže / nesplnili podmienky spravila som to old school  a s vyžrebovaním mi pomohla oslávenkyňa mamča :)
So in post are comments which didn't join giveaway/ didn't meet the conditions so I did it old school and with the drawn I asked birthaday girl my mum :)

source:www.meetmeonthebrightside.com






drumrolls please : the force was strong with : ANKE DERKS

Kedže Anke nezanechala mail ma týždeň na to aby sa mi ozvala ak nie budem žrebovať ďalšieho šťastlivca.
So Anke didn't leave mail so she has one week to write me, if not I will drawn another winner :)

A vy  čo ste nevyhrali nezúfajte v budúcnosti ( možno aj veľmi blízkej) bude možnosť si znova zasúťažiť. 
If you didn't win don't be sad in the future there will be more giveways :) 

May the force be with you

You Might Also Like

2 komentárov

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)