Balea vs. Oriflame

21:34

Takže dneska je to o depilačných pásikoch na tvár od Balea(nemám ani šajnu ako to správne skloňovať tak sa radšej nejdem ani snažiť) a Oriflame.

 So today it's about hair removal wax strips for FACE from Balea and Oriflame.

Obe balenia obsahujú po 20 depilačných pásikov (10 ale po rozdeleni 20 :D) a 4 navlhčené regeneračné utierky.
 Both packages contain 20  stripes and 4 soothing wipes.



Myslím, že už z fotky je jasne viditeľné, že balea pásiky majú viac vosku ako oriflame (môj osobný dojem je, že oriflame šetrí na vosku).

I think in the photos is clearly visible that the Balea strips have more wax than oriflame (my personal impression is that Oriflame saves the wax).
Pásik od Balea je dlhší (čo síce nie je až táka výhoda ak sním manipulujete nad hornou perou ale keď raz dostanete do ruky ten grif tak je to paráda ) oriflame kratší a chudobnejší.
The strip from Balea is longer (it doesn't have to be advantage if you are removing hair on upper lip but when you skill it it's great) oriflame strip is shorter and has less wax

K použitiu: ja ich používam len na tvár teda hornú peru (na bikiny si kupujem vosk od balea)
Balea: úplná spokojnosť, jednoduchá manipulácia (aspoň pre mňa) chĺpky odstraňuje perfektne i keď niekedy sa nepodarí všetky na prvý krát (ale to ani kozmetičke v kozmetickom salóne ), pásik sa dá viacnásobne použiť. Mne jeden pásik vystačí na peru a ten druhý čo mi ostane tak sním  odstránim tie jemnučké chĺpky na brade a na spodku pery.(pomaly začínajú rednúť aj nad perou aj na brade ale na to ešte používam krém Bioxet možno bude recenzia)

To use: I only use on upper lip.
Balea: complete satisfaction, easy manipulation (at least for me) removes hair perfectly although sometimes some hair are quite resistant and stubburn (but even cosmetician in a beauty salon can't remove them all at once), strip can be used several times. I use one strip on my upper lip hair and the spare strip I use on chin where I have very thin and light hair but I don't want them  (I can see reduction of hair on my upper lip and also chin but I use also Bioxet cream on that maybe review later).


Oriflame: po zahriatí a rozdelení pásika vidím, že toho vosku je naozaj  málo (dokonca sa vytvorili miesta kde vosk neostal) ale vravím si, že mu dám šancu. Chĺpky vôbec neodstránil možno len veľmi mále minimum zato podráždil pokožku a na druhý deň sa mi vytvorili malé hnisavé vyrážky(čo sa mi doposiaľ nestalo). Trvalo mi 4 dni keď mi zmizli a vyzeralo to naozaj ľúbezne ani make up a korektor nezabrali dokonca to zvýraznili.

Oriflame: after heating and spliting the strip can see that the there is probably not enough wax but I'm telling myself that I will give it try. Did not remove all hairs actually  very  minimum of hair. On the other hand it irritated skin and the next day I had small festering pimples (which didn't happend before).

Záver: Balea pásiky rozhodne odporučujem sú skvelé a pre mňa skvelý pomocník cena je tuším 5 eur ale bývaju často rôzne akcie v DM.
Oriflame jednoznačné nie a ich cena je 7,5 ale tiež sa dajú zohnať v akcii.

Conclusion: I recommed Balea facial strips they are great and work perfectly. Price is also awesome around 5 euros. Only available in DM.
Oriflame absolutely NO price is 7.5 euros I think.


  Thanks for looking and commenting! May the force be with you

 *I purchase this products by myself



You Might Also Like

6 komentárov

  1. Tak vidím, že jsem si vybrala dobře, když jsem šáhla po Balee...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja si myslím, že rozhodne áno mna balea zatial ani raz nesklamala

      Odstrániť
  2. Vcera som si ich kupila a dneska odskusala naozaj su skvele

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojte ja si ich chcem tiež kupiť ale bojim sa ze mi po vytrhnuti začnu tást tmavsie chlpky :( ake mate s tym skusenosti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. + este by som sa chela spytať ze ked sa nato dám tak ako to treba strhávať ?? od nosa či k nosu

      Odstrániť
    2. mne osobne rastu svetlejsie a jemnejsie je to tym, ze sa oslabuje korienok

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)