November workout plans

18:29

Plány na november ale najprv zhrnutie mesiaca októbra. Minulý mesiac bol pre mňa jeden veľký kolotoč a kopa povinností. Preto som sa rozhodla odtestovať blogilates mesačný plán. Výsledok absolútna paráda: cvičenia sa dajú rozdeliť  / rozplánovať ( každé video má 5-12 min), za celý týždeň precvičíte celé telo - doslova a do písmena , možno objavíte aj nové svaly, o ktorých ste netušili, nemusíte nič plánovať, a každý deň cvičíte niečo iné ( čo je absolútna paráda, za mesiac nemáte dve rovnaké videá ). A čo je najdôležitejšie výsledok wau . Za mesiac by som nič také nečakala - cvičenie bez závažia, nie tak veľa cardia .A nakoniec pre mňa posledné pozitívum - odškrtávanie, keď niečo dokončíte ( milujem zoznamy a check out veci, ktoré sú hotové je božíííí).  A spomenula som, že je to zadarmo.

Plans for november but first summary of october. Last month was for me a crazy ride of work, travel and lots of things had to be done. So I decided test blogilates monthly plan. Result for me absolute heaven- exercises can be divided into pieces through day / simple plan out  (each video is 5-12 minutes - so 5 min in morning,10 during lunch break - you get idea) and in the whole week will practice the whole body - literally and perhaps you will discover new muscles of which you have no idea you have, you do not have to plan anything,  every day practicing something different (which is an absolute great in one month you will not  have two same  videos). And most important results are great. In a month, I would not expect anything like that - just doing exercises without weights, not so much cardio or brutal HIIT .And the last positive aspect (my very personal)- I love mark done when I finish something (I love to do lists). And did I mention it is FREE.


November - pre tento mesiac si hodlám dať ďalší kalendár od blogilatesu, cvičenie ma oslovilo, sú tam cviky s ktorými sa nikde inde nestretnete, dá sa to rozplánovať cez deň, keď máte náročný deň ( škola, práca, rodina, ... jednoducho život). Okrem toho chcem viac zaradiť behanie, dúfam, že ste (5.11) aspoň trocha pobehli, kedže bol deň behu. Ja som si dala 7 km poklusom a bola to párada - teraz behať vonku, medzi tými nádhernými farbami, niečo úžasné.
A posledná vec joga ,joga , joga - záchrana pre môj chrbát, pre mňa spomalenie v každom dni- kontrola myšlienok a sústredenie sa - tu a teraz, a v poslednom bode flexibilita.

November - for this month, I plan do another calendar from blogilates, I liked the exercises, results, there are moves which you not meet anywhere else, it can be plan smartly through the day, when you have a demanding, crazy, busy day (school, work, family,simple life  ... ). I also want to include more running, now running  outside among those beautiful colors,chilly air, something amazing.
And the last thing yoga, yoga, yoga - saviour for my back, for me it is slowing in my busy day- control thoughts and focus on the here and now, and the last point flexibility.
 img src - blogilates.com
 

1.blogilates
2.beh / running
3.joga / yoga

Aké máte plány vy na tento mesiac ? What are your plans for you this month?


Thanks for looking and commenting! May the force be with you 



You Might Also Like

16 komentárov

  1. ja som to za posledné mesiaca s fitkom dosť pokazila pretože tam nechodím :/ ale predtým som cvičievala aj blogilates a sťahovala si ten kalendár čo je podľa mňa super :) aj keď niektoré jej videá sú dosť zabijácke :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. občas sa stane, že človek vypadne z rytmu dôležité je dostať sa späť, a na blogilates sa mi práve páči to, že sú tam ľahké stredne ťažké cvičenia a potom zabijácke workouty

      Odstrániť
  2. Greeeeat post,I like it so much,as all these photos! *_*
    Can you click on links which are at the end of my last post? :*
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/10/twinkledeals-makeup-brushes-review.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I like idea of doing something else each day, I get bored very easily. But I'm usually to lazy to even consider starting, really got to convince myself hard ;)

    xx, have a great week :)

    d'star

    *d'star*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah that's my case too , I get very easily bored
      and starting is the hardest thing then it's goes somehow

      Odstrániť
  4. Peknee! Super plány, já na tento měsíc chci hlavně jógu, zbytek si vyběhám na schodech, haha. :) a pak uvidím, jestli k tomu ještě něco přidám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. schody su perfektny workout a asi jeden naj cvik na nohy a zadok :)

      Odstrániť
  5. Plán máš rozhodně super, obdivuji tě pro tvoji odhodlanost :) já bych asi neměla dostatečnou motivaci :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako keď človek začne cvičiť a vidí výsledky je to motivujúce treba len začať

      Odstrániť
  6. páči sa mi ked si ludia plánuju svoje dni, ked som si začala plánovať ja dni vsetko stiham ako ked som to mala mat naraz v hlave a polku som zabudla :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasim planovanie je polka úspechu preto milujem To do listy takéto pomôcky

      Odstrániť
  7. Dobrý plán je základ ! Tak ať to nadšení vydrží :)

    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak plan je základ a môžem povedať, že nadšenie vydržalo

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)