Workout plans for September

8:39

Nový mesiac a to znamená len jednu vec a to nové ciele - a to športové. Ale najprv zhrnutie augusta splnené na 93% - ja osobne som nadmieru spokojná, som zástanca toho dať si radšej väčší ciel ako malý.
A new month and that means only one thing and that new goals - for sports/ exercise. But first, a summary of August met the 93% goals - I personally am extremely satisfied, I think is better to have bigger goals rather than small.
 
1. Rehabilitácie - DONE a cvičenia na chrbát pokračujem už sama  ( je to len 5 min)
1. Rehabilitation - DONE continue with exercises for back at home ( it's just 5 min)
2.Behanie - SKORO - ciel bolo zabehnúť 100 km ale dala som za mesiac len 87 km
2.Running - ALMOST - the goal was to run 100 kilometers but I gave a month only 87 km
3.Insanity DONE a milujem to perfektné cvičenie 
3.Insanity DONE and I love it  -the perfect workout


4.Orientálny tanec DONE a úplne som sa do toho zamilovala hlavne do tribalu :)
4.Oriental dance DONE and I absolutely love it and fall in love with tribal :)

Tento mesiac chcem sústrediť na rozširovaní vytrvalosti a znova obnoviť moju zabudnutú flexibilitu.
This month I want to focus on expanding stamina and restore forgotten my flexibility.

1. Insanity - tu je ciel jasný- jednoducho pokračovať a dokončiť kalendár :)
1. Insanity - the goal is simple clear just finish workout calendar 
2. Flexibilitu pre mňa jednoznačne v tomto vyhráva joga - cvičím pod vedením inštruktorov hlavne kvôli chrbtu aby som zas nič nepokazila ale aj podľa stránky doyouyoga - tomuto som prepadla pravidelne robia free challenge s rôznym zameraním a ich štýl sa mi zapáčil
2. Flexibility for me in this area is best yoga- exercising under instructor to prevent any back injuries and correct form but also love exercise at home and for this web page- doyouyoga - they do regularly Free Challenge with different focus and style and that's how I fall in love with them
3. Niečo mimo komfortnej zóny ako som písala za krátke leto som sa zaľúbila do orientálneho tanca, je to celkom zaujímavý doplnok k týmto šialenostiam a je to skvelé na chrbát. Takže som sa zapísala na kurz Tribal a už sa neviem dočkať prvej hodiny.
3. Something outside the comfort zone as I wrote in summer break I fell in love with oriental dance, it's quite an interesting addition to my crazy workouts and it's great for spine ( so win win). So I enrolled at the course Tribal and I can not wait the first hour.
4. Behanie tento krát si nejdem davať koľko km chcem zabehnúť uvidím koľko dám bez pevne stanoveného ciela
4. Jogging this time I will have km goal just see how many km I run in this month 

A čo Vy skúšate niečo nové? Prihlásili ste sa na nejaké kurzy ( dajte nejakú inšpiráciu na vyskúšanie niečoho nového) pripadne kúpili ste si permanentku do gymu?

And what about you do you  try something new? Did you signed up for a some class (give me some ideas for something new) or bought a pass for gym?
Thanks for looking and commenting! May the force be with you

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Tvůj plán se mi líbí. Já jsem ráda, když si občas zacvičím doma. Tento týden půjdu po dlouhé době na skupinovou jogu, už se těším.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super ja vacsinou preferujem cvicenie doma lebo niekedy sa zladit s gymom je pre mna nemozne takto si odcvicim kedykolvek :) ale zase skupinova joga je supr

      Odstrániť
  2. Pekný plán. Ja si niekedy zacvičím len tak doma (keďže poväčšine nie je čas) ale v poslednej dobe som sa zamilovala do bicyklovania (snažím sa každý deň najazdiť aspoň 10 km, uvidím ako dlho mi to vydrží :D).
    (Tvoj blog ma veľmi zaujal, preto sa stávam pravidelným čitateľom. Budem rada ak sa aj ty pozrieš na môj blog. :) )
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem , ako čas je náročné si niekedy zorganizovať, preto rada cvičím doma proste to cvičenie vtesnám vtedy keď mám čas- ráno, naobed večer
      a idem kuknúť blog

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)