August in pictures

9:25

Tento rok ale letí už 8 mesiacov za nami. August bol pre mňa v znamení oddychu a hlavne posledné dva týždne - žiadne fotky, žiaden internet, youtube, telefón, len občas PC na pozretie nejakého filmu :) Ale za to kopec kníh, výletov v prírode a objavovanie miest. Ale pár fotiek za august sa predsa len našlo a to hlavne z prvej polovice.


This year really flies 8 months behind us already. August was for me month of relax and total reset especially last 2 weeks - no photos, internet, youtube, phone just few times PC for watching a movie :) But on the other hand I read many books, hike a lot , view amazing beautiful nature and some pretty cities. I don't have many pics but only few mainly from start of august.

levanduľa od susedy , absolútne nádherná teraz rozvoniava nad posteľou :) lavender from neighbour , simply beautiful now above my bed for sweet dreams
 Perfektne ovocné čaje s ešte lepšími názvami. A áno ja viem, že som už veľká :) Awesome fruit teas with even better names and yes I know I am grown up :)
 Kocúr zostal s nami- momentka čakáme pred chladničkou jeho najvyššie božstvo :) Cat so far stayed with us - waiting in front of fridge his deity
                      Nechtiac som ho zobudila /  I wake him up unintentionally of course

 Začala som čítať knihy z môjho to do listu a jedna vec je séria Úžasná zemneplocha od Terryho Pratchetta proste klasika s 39 knihami :) I started reading books from my to do reading list and one of it is Terry Pratchetts Discworld
 testujem úplne prírodné deodoranty - ponio je dokonca slovenský výrobok :) testing natural deodorants
 
                                         stále sa vzdelávam  / still learning something new
                                                           europa shopping centre

 melón so škoricou, moje asi najobľúbenejšie kombo / watermelon with cinnamon probably my fave
 
                                          raňajky mesiaca  / breakfast of the month

 ševt má absolútne nádherne zošity som neodolala, ja by som mala mať zákaz vstupu do papiernictva / ševt has most beautiful notebooks, I coudn't resist

snack na najbližšieho polroka , haha no možno na dva mesiace raw snacks - a nie nie som raw len ich mám mega rada a sú zdravé :) snacks for half year lol joke maybe for 2 months delicious and healthy raw snacks

Dúfam, že ste si poriadne oddýchli a mali úžasne prázdniny / dovolenky / alebo len také lenošenie doma.
I hope you could properly rest and had an amazing holiday / vacation / or whatever you just feel for .

Thanks for looking and commenting! May the force be with you 

You Might Also Like

8 komentárov

  1. I love the illustrations on the notebooks. so pretty.
    Never heard of watermelon and cinnamon before.. would have to try that.
    Great post!
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah it's amazing totally love the combo melon and cinnamon :)

      Odstrániť
  2. levandula je krasna moj nojoblubenejsi kvet a raw chrumky su skvele

    OdpovedaťOdstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)