359. Radvanský jarmok

15:35

Tento víkend sa v mojom rodnom meste konal 359 jarmok a samozrejme som si ho nenechala ujsť. Milujem prechádzanie sa medzi stánkami a obdivovanie úžasných výtvorov. Plus dobrá medovinka k tomu všetkému.

This weekend in my hometown held 359th fair/market (yeah, it has quite a long tradition) and of course I have to visit. I love browsing the stalls and admire the amazing creations and art .  Plus mead is good addition to all of this .

 
 


 









 
 






Plánujete niečo zaujímavé na tento víkend ? Are you planning somtehing interestin for this weekend ?
 
Thanks for looking and commenting! May the force be with you

You Might Also Like

16 komentárov

  1. Great post! Like it and I follow your blog, please follow me too

    Xoxo, Debi
    www.deborabrazil.com.br

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely artistry and photos
    www.mssparkleandglow.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. so magic place.... i want to come here:) follow:) now waiting for U:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. it is, if you have any chance to visit you should

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. ja tiez jarmoky, vinobrania a vsetky taketo veci :)

      Odstrániť
  5. krasne fotky a este krajsie mesto

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie hračky by som hned pobrala domov mojej dcerke :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)