Workout plans for August

21:56

Konečne mám  povolené začať cvičiť ( po chorobe som mala do teraz zákaz-kiahne 2 mesiace v posteli vďaka tomu problém s chrbtom - očividne moje telo je stavané na pohyb ) zákaz hlavne na cvičenia v ktorých sú nárazy - behanie, skákanie no proste všetky cvičenia, ktoré ja považujem za zábavu.
Takže na tento mesiac mám veľké plány, už som aj skúšala ako som na tom kondične a som veľmi prekvapená, že aj napriek 3 mesiacom necvičenia ( teda posledný mesiac ballet beautiful) moja kondička na aerobne aktivity je veľmi dobrá. Telo si očividne pamätá dlhé roky poctivého cvičenia (haleluja).

I am finally allowed to start exercise (after illness,chicken pox + some back problems thanks staying in bed for 2 months-my body is build for movement)ban  mainly for exercises with high impact - running, jumping, simply everything what I find as fun.
So this month I have big plans, and I already tried how my body is with stamina , endurance and strength and I am very surprised that despite three months of doing almost nothing (ie last month ballet beautiful) my body is in quite good shape. The body apparently remember many years of regular  exercise (hallelujah).

 img source: beachbody.com
Takže plány / So my plans are
1. Rehabilitácie - stále mám rehabky na môj chrbát a tam mám aj cvičenia, ktoré su celkom ťažké - odcvičiť niektoré cviky s fakt rovným chrbátom, podsadenou panvou, v spravnej polohe ramená atď je celku zaberák - už len poctivo sedieť rovne, spustené ramená atď je zaberák teda aspoň pre mňa. 
Rehabilitation - I still have rehab on my back and  I also have exercises that are quite difficult - some exercises with perfectly straight back, good position of hips, abdomen, having shoulders down, argg difficult at least for me 

2.Behanie tak na toto sa najviac teším, kedže toto leto nie je také horúce ako minulý rok, čiže sa perfektne behá. Mám aj skromný ciel dať cca 100 km ale tak uvidíme ako moje telo bude reagovať. :)
Running so this is most looking forward as this summer is not as hot as last year, so perfect weather for run. I am also humble in goal to achieve  about 100 km but it's not certain I'll see how will my body react. :)
3. Obnoviť kondičku a vytrvalosť a na to je najlepšie moje milované šialené HIIT Insanity ( aspoň pre mňa) takže idem pekne krásne poctivo podľa plánu.
 Restore fitness and endurance, and the best thing for that is  HIIT my beloved insane Insanity (at least for me) so now I printed my schedule and check out every workout .
4. Okrem toho som začala koncom minulého mesiaca chodiť na orientálny tanec a tribal - rozhodla som sa skúsiť niečo mimo mojej komfortnej zóny, baby ja to milujem niečo úžasné . Ako sila a vytrvalosť, behy sú moje nr.1 a asi nikdy by som nepovedala, že niečo takéto ma chytí. Za toto som vďačná mojim menšim zdravotným problémom vďaka ktorým som obiavila zase niečo nové supr do môjho repertoáru. A čo je naj každá hodina niečo íne a ta atmosféra medzi ženami ÚŽASNÉ.
In addition, I started late last month to go on oriental dance and tribal - I decided to try something outside my comfort zone, girls I love it - something wonderful. As strength and endurance  runs are my No.1 and I would  probably never  say that something like this will get me. For this I am grateful to my minor health issues through which I discover  something new and fun for me (as they say even bad thing can have positive end just during the hardship is not sunny). And what is most important every lesson is different and the atmosphere among women AMAZING.




 img source alishaba.sk (a tam aj chodim)

Tak myslím si, že zo športového hladiska mám cielov celkom dosť na plnení sa už poctivo maká a na konci mesiaca podám správu aká úspešná som bola.

So I think that from a sporting point of view, I have quite a few goals and I already work on them hard and at the end of the month I give my report how successful I was.
 
A čo Vy máte nejaké planý alebo som Vás motivovala aspoň na nejaký pohym?

What do you have some workout plans or did I  motivate you for some movement ?


Thanks for looking and commenting! May the force be with you

You Might Also Like

17 komentárov

  1. I've heard Insanity is tough! Great for you :)
    xo Annie
    New England Romance

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah Insanity is tough but worth it and I love challenge :)

      Odstrániť
  2. Beautfiul post! Have a lovely weekend ! :)xx

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you very much lovely weekend to you too :)

      Odstrániť
  3. Ja som na sebe takto chcela makať v júli, pretože august budem výletovať, lenže podarilo sa mi to tak na 40% možno :/ V horúcim dňoch to bolo najhoršie, ráno teplo, večer teplo... A ešte k tomu mám astmu, takže si musím dávať sakra pozor, ale tešila som sa aj z toho, keď som zabehla viac ako 3km :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ale aj tych 40 % je niečo a výlet je tiež cvičenie však toľko chôdze
      a stou astmou máš môj obdiv, že beháš

      Odstrániť
  4. Nice post dear! Happy weekend «««

    Follow me via gfc and I follow back


    Jenny

    --> CHANGEABLE-STYLE <--

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I love your blog :)
    Do you want to support each other's blog by following each other? Please let me know if you do so I can follow you right back


    >> maya is back <<

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsi úžasně aktivní člověk! :D Klobouk dolů, já se poslední měsíc nemůžu dokopat ani do posilovny.. A to mám cvičení celkem ráda.

    Každopádně ti držím palce s rehabkami a ráda bych tě pozvala na svůj blog BY CORRA :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem no posilka ma az tak nebavi :) ale ked je nieco vzdy ine behanie v prirode a tak je skvele :)

      Odstrániť
  8. I've tried insanity before an it was purely insane lol.. no but really its a reat workout but slightly intense.
    if you still recovering please check with your doctor before doing insanity.
    I do appreciate you determination though.
    Following you on gfc
    please check my blog when you have some thing. much appreciated :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thanks I everything checking with my doctors and also most importantly I listen my body if something hurts i modify if doesn't work either I don't do it :)

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)