Lumea Prestige p.II

18:10

Tretie a štvrté použitie / Third and fourth use

Ďalšie dve použitia za mnou a môžem povedať, že výsledky sú už aj riadne viditeľné, čo ma nesmierne teší. (jupí, nie sú to vyhodené peniaze).
Ďalšia vec, čo ma veľmi teší , že už som v tom vytvorila dáky ten svoj grif a ide to veľmi rýchlo.

Another two uses done and I can say, that the results are already visible properly, which I enjoyed immensely. (Whoopee it's not a huge waste of money).
Another thing I am very happy that I am in fact created some better and more effective system of use what works best for me. Practice makes perfect in everything.



Tretie použitie ( 6 týždeň) - na všetkých oblastiach si začínam všímať mapky, je to perfektne vidieť na veľkých plochách ako nohy a stehná. Na rukách vidieť krásne preriedenie a chĺpky sú jemnejšie a menej nápadné. V podpazuší, tam sú také divné ostrovčeky ale chĺpky dorastajú normálne , kdež to pri ostatných oblastiach sa dorastanie chĺkov značne spomalilo ( napr. nohy mi stači oholiť raz za týždeň).Bikini nadšenie- toto miesto som vačšinou v lete odstaňovala voskom a to bolo peklo (plus sa mi spravili malé rozkošné vyrážky) . Na brade sa ešte objavili 2 chĺky ale to sú asi tie čo majú vypadnúť ( predtým ako zmiznú ešte raz ako by chĺpok dorastal a vypadol, pri niektorých som si to všimla je to super pocit vidieť ). A posledná oblasť nad perou tak tam to je poriadne prediedené a tie čo dorastajú su jemnučké.

The third use (6 weeks) - in all areas I'm starting to notice maps, it's perfectly visible over large areas such as legs and thighs. On arms is less  visible ( these maps of non growing) to see but hairs that which grow back are finer , less visible. The underarm there are also strange islands but they grow back with normal speed , where it is in other areas they grow back  considerably slower(eg. legs - now it's enough to shave once a week) .Bikini area small happiness- this area I was waxing and that's small hell so to see reduction is amazing. On chin for now I have 2 troopers but these are probably the ones they'll get out . A final area is above lips here I can see significant results and that hair which grows back is so much finer ( that 5 hairs :)  ).

img source-www.philips.sk
(rada by som odfotila, ako ja ju používam ale je to trocha komplikované, kedže nie som akrobat / I would gladly make photo how I use Lumea but is hard to use lumea and take photo of myself since I'm not member of cirque de solei)
Štvrté použitie ( 8 týždeň ) - mám taký pocit, že už na každom mieste je minimalne o 50 % menej chĺpkov, niekde aj viac. Miesta na tele sa proste líšia, od sily chĺpku niektoré oblasti som pred tým  voskovala - tak tie chĺpky by mali byť slabšie.
Nohy už je vidieť markantný rozdiel, viac ako polovica nedorastá a tie čo narástly sú nenápadnejšie a také jemnejšie. Jedniné miesto, na ktorom to ide pomalšie sú kolená tam sa mi zdá, že tie chĺpky su nejaké tvrdohlavejšie a odolonejšie ale aj v nich vidieť pokles len o trochu pomalší.
Bikini radosť nad radosť viac ako polovica už nedorastá a to si myslím, že chĺpky v tejto oblasti sú tiež silnejšie a odolnejšie - takže spokojnosť vidieť ako to funguje.
Podpazušie už  aj tu sa dostávam k tomu, že mi stačí raz týždenne sa oholiť . Paráda na leto.
Na brade už nič nedorastá ale ešte pre istotu raz po dvoch týždnoch ošetrím a potom prejden na udržiavací režim a to každých 4 - 8 týždnov.
Nad perou - odhadom by som povedala, že dorastá už len nejakých 30 % čo je absolútne užasné.

Fourth application (8 weeks) - I have a feeling that in every area is reduction about 50% fewer hairs somewhere more.The body areas are just different, the strength of hair, some areas before I waxed, some shave - so somewhere should be weaker.Legs- I can see striking contrast, more than half do not grow back and  which hair is back - they are more subtle and softer. One area where I see slower results are around knees, there it seems to me that the hairs are more stubborn and resistant anyway I see result here, too.Bikini - pleasure of pleasure, more than half gone what is awesome because I think that the hair in this area are  stronger and more durable - so satisfied to see how it works.( actually over the moon). Armpits 50 % gone probably more and is  enough for me to shave once a week. Great for summer.Chin-no hair so far but I will treat is again in 2 weeks and then start using 4-8 weeks  maintenance mode.Above lip - an estimate, I would say that now grows only some 30% of which is absolutely amazing. ( mom said 5 hairs )

Celkovo som nadšená ako vidím, že to funguje a chĺpky ubúdajú a miznú. Samozrejme je aj otázne ako to bude o rok alebo 2 roky ( to plánujem zaznamenať, čiže po roku bude post ).

Overall, I am excited to see how it works and hair is decreasing and disappearing. Of course it is also questionable as it will be in a year or two years (which I believe also record and make review here).
** moja mamina sa odhodlala vyskúšať prvý krát Lumeu pred 3 týždnami  a to nad perou a brade (u starších žien toto býva problematické) tak nad perou jej skoro žiadne chĺpky nedorástli už po jednom použití a na brade výrazná redukcia ( mamča si zvolila, používanie cca každé 3 týždne- časový dôvod) - ale to pripisujeme tomu staršíe chlpky sú proste lahšie odstrániteľné - mamka si celý život depilovala peru voskom takže musia byť poriadne oslabené.

**My mom was resolved to try for the first time lumea 3 weeks ago and above the lip and chin (for older women, this can become problematic area) that above lip result is amazing almost none grow back (after only one use)  and chin significant reduction (mom chose, use about each 3 weeks) - we attribute  this reduction to that the older hairs are simply easier to remove - e.g mom  was waxing above her lip for her lifetime so hair should be weaker ( at least that's our theory).

Takže znova o mesiac sa prihlásim so svojimi postrehmi ako Lumea boduje . So again in a month I log in with my observations, as Lumea scores.

Thanks for looking and commenting! May the force be with you  
 *I purchase this  product by myself   

You Might Also Like

36 komentárov

  1. cool, thanks for sharing!

    Have a great week ahead!
    Animated Confessions

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuhle věcičku bych si moc přála, bohužel je to pro mě moc drahé :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to je asi jedina nevyhoda, ze je taka draha

      Odstrániť
  3. It is good to hear that you can see visible results, I am curious about this product!

    Ela BellaWorld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah with every use I am more and more happier :)

      Odstrániť
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I never tried out such a product. Thanks for sharing!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. well if any time you decide you need something like this I suggest Lumea really amazing machine

      Odstrániť
  6. Dear, I follow you back now #30
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá to super a musím povedať, že ma to veľmi láka na kúpu! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako ja som sa bala do toho investovat ale teraz som nadsena

      Odstrániť
  8. I am so lucky to be hairless so I never have the need for hair removal products. Good to know that this worked and showed some results.

    Shireen | Reflection of Sanity

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wau okay I must say I envy you and probablz a lot of women so lucky but luckily for other women this works too so soon I'll be hairless too :)

      Odstrániť
  9. No, to je super, ze Lumea funguje naozaj! A mohla by som sa spytat, aka je cena?

    Sun and Sany - Bulgarian travel and leisure blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v DMku stoji 499 ale ja som pouzila produktovy joker (-25%) cize 375 a este tam bola zlava na cely nakup :) body sa konecne vyplatili

      Odstrániť
  10. Great review, never herd if this before,thsnks for sharing

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. so I am happy that you hear now it's awesome product:)

      Odstrániť
  11. Also thanks for following I followed you too

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Maybe this tool is pricey, but sounds like it's definately worth the price, good to know about it!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah, especially in long term is good investment :)

      Odstrániť
  13. Škoda, že je to také drahé. Snáď si to raz budem môcť dovoliť, pretože väčšinou vidím všade samé pozitívne ohlasy.
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som tiez dlhsie setrila ale oplati sa a treba vyuzit zlavy v DMku :) tam sa to oplati

      Odstrániť
  14. i've always wanted to try this one out, but never have enough money to just get one lol x
    just followed, would be great if you could do the same <3 x

    darcia.pl

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I believe that in years this will be cheaper :)

      Odstrániť
  15. Great review!
    I'm following you hope u follow me back ;)
    http://francescasblogg.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you very much gonna check your blog

      Odstrániť
  16. Okamžite ako tento produkt uviedli na trh vedela som, že ho potrebujem. Len som akosi potrebovala dôkaz či to za tie peniaze naozaj stojí. Nemôžem vystáť to neustále holenie a ešte keď má človek tak precitlivenú pokožku. Už dlhšie uvažujem na laserovým odstránením, ale možno pôjdem najprv práve do tohto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako ani nevrav a este keď občas chĺpky zarastú no pohroma. Ja som tiež uvažovala na laserom ale keď som prepočítala rozhodla som sa najprv vyskúšať totok a som nesmierne nadšená

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)