June in pictures

9:30

Prvý teplý mesiac za nami ďalšie pred nami. Ja osobne z toho moc nadšená nie som, radšej by som brala jeseň alebo zimu ( ale tú takú skutočnú sneh a tak). Momentálne čakám kedy sa v mojej izbe zastavia dvaja hobiti a pokúsia sa do nej hodiť prsteň ( a ja ho medzi tým uchmatnem pre seba) muhaha .

 The first hot month behind us and more is comming (quite not happy ). I am not a fun of summer , I'd rather take the fall or winter (but with snow and you know winter with all of it). Currently I am waiting when in my room will show  two hobbits and try to throw it in the ring (and I grab it in between for myself) muhaha.

 Práve teraz čítam, trochu zmena po star wars :) stale geek / currently reading, small change after star wars
                              darček od mamči len tak z lásky  / gift from mommy just because
ach vysoko navýkove ale tak dobré asi mám problem ale nie je to zdravé :) / highly addicting but it is so so good and it's healthy I don't have a problem, yet
 
pretek - tvrďák štart - najlepší moment z preteku je vždy na štarte ešte plný eufórií a sily potom to už ide len dolu vodou :) / race - tvrdak start - best moment on start line full of happiness and strength after start is only worse and worse :)
 
tak toto bola dobrá prekážka mostík až úplne hore :) / this was the best obstacle stairs to the heaven 

                                         úžasný bracho testuje či už som dead  / is it dead ?

                                 ďalšia medaila do zbierky / another medal to the collection
tvrdé hry  / though games
 
deti nám ukázali ako najlepšie zdolať šikmú stenu :) / kids show us how to do it properly 

za odmenu, potrebovala som nové trailové na behanie. Najlepšia kúpa v zľave zo 149 na 59 salamon. Raz salamon navždy salamon :) perfektne na behania v teréne zatiaľ najlepšie, čo som skúšala dokonca sa mi viac páčia ako reebok all terrain  / new trail running shoes. Best purchase of the month in sale from 149 e to 59 salamon. Once salamon always salamon. Totally awesome for trail run I love them even more then reebok all terrain

 zdravá výživa zloženie čučoriedky a jablčná dreň :) chutí to skvele a keď to zamrazíte paráda / healthy snack ingredients : blueberries and apple mash and frozen it's like icecream :)
            posledné jahody tejto sezóny zo záhrady / last strawberries from garden in this year

 krásne nedeľne ránko :) neviem prečo ale ja mám rada takéto dni :) / morning beautiful I don't know why but I love this kinda days
 melón konečne, keby som mala dosť živín z toho tak nič iné nejem / watermelon finally, if I could get all nutrition from this I wouldn't eat anything else
 slnko treba sa chrániť , bioderma funguje pre mňa už roky - svetla pokožka so sklonom k alergii /  sun it's here , bioderma works for me (couple years don't use anything else) fair skin prone to allergy

Tešíte sa na leto alebo ste ako ja a už sa neviete dočkať jesene? A čo máte na pláne ?
 Are you looking forward for summer or are you like me and can't wait for autumn? Do you have some plans for July and August ?

Thanks for looking and commenting! May the force be with you  
 *I purchase these  products by myself   

You Might Also Like

22 komentárov

  1. I actually like summers but it's quite different here in NL :) and hey no star wars are you sick again ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. well in that case I would like summer too and yeah don't worry I bought SW T shirt just forget to make picture :)

      Odstrániť
  2. Looks like an amazing time!

    Xx
    Molly
    www.trendychickadee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Is the Warcraft book any good? I was thinking of getting it! X

    ♡ itsjessiejane ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I like it its 4 books in this one but if you have no previous knowledge of warcraft etc with game or other books I don't know if you like it , but I think there are very interesting stories

      Odstrániť
  4. Loved reading this. Please check out my latest summer hair tutorials with ghd.

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ta akcia musela byt riadna makačka :) s biodermou suhlas a tie jahodky by som si dala 🍓🍓🍓
    adrianestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bolo super ale tvrdak je lahsi ako spartan race , len mostik to bolo zuzo :) a jahodky mi budu chybat :)

      Odstrániť
  6. páni ty závody musely být náročné, jsi šikovná, že máš medaily :) já tohle obdivuji.
    Jinak tak knížka mě zaujala, nevím, že je to i v knižním vidání.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hlavne ze je to zabava to je podstatne :) a kniha je ale toto je uz po udalostiach co bol film ( je vela knih warcraft ) tak ako aj predpokladam ze bude viac filmov

      Odstrániť
  7. Wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No já se chystám třeba na Colours of Ostrava. A mám to asi tak, že v létě chci zimu a v zimě léto. Člověk si nevybere.. :D

    By Corra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. parada a uyi si colors pocula som len same chvali na ten fest :) a ja som v zime stastna ak je zima pokial je prava so snehom a nie plackanica 2 dni sneh 2 dni mega odmek a tak :)

      Odstrániť
  9. Warcraft má pekný príbeh, bola som naň v kine a môj muž tú hru zbožňuje ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano warcraft ma skvely pribeh a muz ma dobry vkus :) hra je super tiez len zrut casu

      Odstrániť
  10. Great pictures, lots of fun!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you darling :)
      have awesome day, too

      Odstrániť
  11. Great job my dear! :) I've started my adventure with running on this month and I hope that I'll train so hard like you :)! I hope that you have amazing time in this summertime :)!

    Kisses from: THE VIKTORIA, CLICK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you and that's awesome I wish you many happy kilometres - and just have fun with running :)

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)