Ballet beautiful review

18:46

S týmto cvičením som  začala v máji, kedže som stále bola unavená a nemala sily na moje obľúbené HIIT workouty a tak. A našla som ballet beautiful a podľa popisu sa mi to veľmi páčilo cvičenie bez činiek, precviči sa celé telo, budujú sa svaly, ktoré su ale lean čiže žiadne mužské ( i keď to žena len tak nedá, len cvičením), nie je to kardio, čiže dobré na kĺby a taktiež chrbticu. Cvičenie sa dá odcvičit ako  hodinový celok alebo segmenty (10-15 minút), ktoré sú rozdelené na zadok, brucho, nohy ( vnútorné stehná, vonkajšie stehná) a na záver ruky.

With this exercise I started in May, because then I was still tired and had no power and strength for my favourite HIIT workouts etc.I found ballet beautiful and as described I loved it exercises without dumbbells, practice the whole body, build muscles, but which are lean  , it is not cardio (high impact) , that is good for the joints and spine also. You can do it as 1 hour workout or in 15 min. segments, which are divided on the body parts - butt, stomach, legs (inner thighs, outer thighs) and finally arms.

img source: amazon.com ↑ ↓
 
Ja mám dve DVD total body workout a body blast - obe dvd-čká sú na tom istom pricípe. Prvé zadok - cvičenie v mostíku i keď 15 minút ale rôzne obmeny.Pohoda aj počas cvičenia sa mi to zdalo OK ale na druhý deň ma zadok slušne bolo (super tak to teda funguje). Brucho - cca 10 min je to makačka pripomína mi to pilates, precvičí celé brucho . Nohy tak to bola zaberačka všetko sa počíta na 4 série po 8 ( znie to veľmi ľahko no môžem povedať, že takto som dávno neprecvičila svaly a objavila aj nejaké o ktorých som nevedela).Vnútorné stehná proste malý zabijak a tiež sú to svaly čo až tak bežne neprecvičujeme. Ruky tak to som myslela, že bude najlahšie, ja čo dvíham železá a tak aj keď po chorobe to bude pohoda, cvičenie total body workout tam sa to dalo aj keď na druhý deň ruky sa pekne pripomenuly.
Ale body blast - swan arms tak to je peklo 15 minút ruky, žiadne kliky len tak zľahka mávate rukami vo vzduchu. Jop, ešte teraz to mám problém dať aby som si nerobila skoršie pauzy a ruky stále riadne pália.

I have two DVDs- Total body workout and Body blast - both are the same PRINCIPLE. First butt - use the bridge  pose in variations for 15 minutes.That should be easy and during exercise to me it seemed OK, but on the second day I could definitely feel my butt (great, so it does work). Belly - 10 minutes it's hard work reminds me of Pilates, this segment works whole abdomen. Legs- this was very hard -counts for 4 sets of 8 (sounds very easy but I can say it was burning like hell, I could feel those muscles working and also found some I didn't know I have) .Inner thighs is just  killer but I think it is because we don't exercise these muscles very often. Arms -I thought this would be uber easy , I exercise with dumbbells (10-20 kg) so I was really surprised. Workout on total body is hard but arms segment on body blast ( swan arms) wau, I still have problem do it all without pauses. Freaking hard but love it.
  (bridge series)
Celkovo z tohto cvičenia som veľmi milo prekvapená. Pani/ slečna je veľmi milá, mne osobne nelezie na nervy ani keď som to cvičila pravidelne celý mesiac ( čo sa mi stalo pri blogilates ma skvelé cviky ale dva krát jej videa proste nezvládam). A čo je najhlavnejšie cvičenie je účinné, spevnenie postavy, krasné dlhé jemné svaly na rukách proste krásne pevné ruky, a zadok paráda.
Ja osobne plánujem pokračovať s ballet beautiful, i keď nie tak často ale aspoň raz do týždna určite. Za seba vrelo odporúčam a hlavne ak chcete skúsiť niečo nové, iné prípadne momentálne nemôžete cvičiť kde sú otrasy, behy , skákanie a tak toto je veľmi dobrá alternatíva. A navyše sa tu kladie dôraz na natahovanie aby svaly boli pekné dlhé, jemné také ako majú tanečnice (baletky).

 
(swan arms - true hell for arms)
In total I was very pleasantly surprised with this exercise. Mrs / Ms is very nice, I don't get annoying even when you exercise regularly (4-6 times a week) for a month -this happen to my with blogilates / she has awesome workouts but I can do it once then  her talking is not for me. And what's most important exercise is effective firms body, beautiful long lean arms,abs and that butt really awesome.

I personally plan to continue with ballet beautiful although not as often but at least once a week for sure. For myself, I highly recommend, especially if you want to try something new or different you are not allowed to train high impact, run, jumping and so this is a very good alternative. And moreover, the emphasis here is on flexibility and elongating muscles so they are pretty long,lean dancer like.


Skúšali ste podobné cvičenia založené na balete? Did you try exercises like this?
 
Thanks for looking and commenting! May the force be with you  
 *I purchase these  products by myself   


You Might Also Like

8 komentárov

  1. Balet jsem dříve dělala, je to krásný a super sport, na zpevnění postavy ideální :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wau tak to je super a ypevnenie postavy ja som nadsena necakala by som od takehoto take vysledky

      Odstrániť
  2. Hey lovely! You have such a nice blog! Would you like us to follow eachother on GFC so we can keep in touch and keep supporting eachother?
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great post honey! love your blog!
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. o tomto slyším poprvé a vypadá to zajímavě. Kolikrát mám raději cvičení doma v klidu, než někde venku. Super tip.:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. parada aj ja rada cvicim doma- skvele, ze si viem lepsie zariadit cas

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)