Work out Diary June plans

20:13

Ďalší mesiac za nami nový pred nami. Na tento mesiac mám veľké plány, takže len verím, že telo bude spolupracovať. V máji som poctivo cvičila ballet beautiful a občas som si dala nejakú krátku jogu. Moje očakávania som splnila a nielen to aj prekročila .

Next month behind us and new ahead. This month I have big plans, so now just believe that the body will cooperate. In May, I practiced ballet beautiful (regularly 3-4 a week) and sometimes I stretch with some short yoga.



No ale čo s júnom, už chcem začať pomaličky behávať. Kedže vonku je teraz krásne a hlavne ešte nie je tak teplo. Včera som absolvovala svoj prvý beh (5 km) a bolo to super ale dosť poznať na kondičke, že dlho som nič nerobila - úprimne skoro som zomrela (lebo Monika si stanový ciel a zabehne ho aj keby sa mala domov doplaziť). Čo je vtipné v sobotu (11.6) mám preteky. Tvrďák (8 km a viac + prekážky) netuším ako plánujem prežiť ale ja som vždy tvrdila, že tieto preteky sa dajú odkáčať. Bežne behávam spartan race aj beast (21 km+) a pohodka ale ta choroba mi narušila plány(moje zistenie infekčné choroby sú proste peklo, čo to narobí s organizmom). Dlho som zvažovala či ísť ale je to jedinečný pretek pre mňa , kedže sa beži doma ( doslova a do pismena- Králiky). Tak to teda risknem a držte mi palce :) . ( ak v pondelok nebude vyhlásenie giveaway  tak som to nedala )
  
In June, I want to start slowly with running (yeah slowly ) . Since in the outside is now abeautiful and mostly still is not so hot (28 +  °C is for me deadly ). Yesterday, I attended my first run (5 km ) and it was great but I can feel that my agility , strength is gone (2 months of doing nothing just sleeping) - honestly I almost died (because when Monika set a goal she will do it even if she crawls home and then will be sore and barely walk). What is funny Saturday (11.6.) I  have race. Tvrďák (8 km + and obstacles) do not know how I plan finish and survive this with no training still weak but I always say you can finish and just walk through whole race (slowly begin to run lol ). Normally I attend spartan race and the Beast (21 km +) and I'm doing fine but the disease ruined my plans ( infectious diseases are simply hell, what kinda disharmony makes). I have  considered for long  whether to go but it is a special race for me, since race is at home (literally ).So I try my chance and wish me luck ( I will need it) :) ( and if on Monday will not be giveaway announcement I didn't make it).

No a čo sa týka cvičenia teda pomaličky začať behať a jogovať. Jóga je pre mňa srdcovka, ktorá zachránila môj chrbát ale hlavne na nej milujem, že možnosť zlepšovať sa nemá hranice. Stále je čo zlepšovať, byť silnejší, ohybnejší ... . A ďalej občas ( 1-2 krát do týždňa ballet beautiful) zamilovala som si tie cvičenia. Moje nohy a zadok sa začali krásne spevňovať. Je to radosť cvičit .

And regarding the exercise plans I want slowly start jogging and do yoga. Yoga is for me special - saved my back  but mostly I love the opportunity to endless improvement. There is still room to be stronger, more flexible  .... And  further practice (1-2 times a week ballet beautiful) I love this exercise. My legs and butt start look stronger, more define, more beautiful.  

Žiadne ďalšie špecifické ciele si nejdem dávať, lebo technicky som stále rekonvalescent a mám oddychovať. Cieľ je dobehnúť do ciela v zdraví je jedno s akým časom, užiť si zábavu, zasmiať sa ľudmi a nasať atmosféru (a pravdepodobne sa poválať v blate). A po pretekoch postupne behávať obnovovať kondičku, rozprúdiť lymfu a nadopovať sa serotonínom .

No other specific goal or what I want achieve, I'm still recovering and should rest most of the time. So finish the race with full health will be amazing - don't care about time (this will be first time), have fun, laughand soak up the atmosphere .After race just work on running , start gaining back strength and stamina.

Aké máte Vy plány na jún? Príprava na plavkovú sezónu?  What have you planned for June? Preparing for swimsuit season?

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Skvelé plány. Ja behávam pravidelne už dva roky a stále ma to neprestalo baviť.
    Tak ti prajem veľa síl. Drž sa :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Drzim palce,nebola si nahodou trenovat v utorok vecer na mostiku (taka rysavka)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I'd love to do yoga more! I really just need to set aside the time & just DO IT. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You go girl!! I think yoga is super important, I'm trying to make more time for it too

    Love,
    Marta
    www.martamademoiselle.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. That's great good planning and everything is possible

      Odstrániť
  5. Oh, seems to be a good work out!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovedaťOdstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)