Empties vol.1

19:17

Kneipp Bio Hautol

Tak toto je moje 3 balenie. Je to skvelý všestranný olejček, mne sa hlavne osvedčil na čerstvé jazvičky a ranky. Navyše  je prírodný neobsahuje žiadne parabény, chemické prísady a tak a ako bonus má veľmi príjemnu vôňu.
So this is my 3rd pack. It's a great all-round oil, proved me mainly on new scars and wounds. Moreover, it is all natural does not contain any parabens, chemical additives and as a bonus has a very pleasant smell.

Neutrogena Visibly Clear

Krémový peeling na každodenné použitie. Neutrogena je moja stálica hlavne pre obsah kyseliny saliciovej a k šetrnosti k pleti. Ja striedam všetky varianty. Spot stress control je špecificky obohatené o výťažky uhorky a zeleného čaju.
Creamy scrub  for everyday use. Neutrogena is my stable thingy especially for content salicylic acid and it is gentle to the skin. I love each variant of neutrogena washes. Spot Stress Control is specifically enriched with extracts of cucumber and green tea.

Sebamed Clear Face 

Čistiaca voda. Kúpila som si ju ako test. Má celkom priatelské zloženie a je rovnako šetrná k pleti s neutrálnou vôňou. Nie je to žiaden zázrak ale zas ani neurazí. Ja ju kupujem keď je v zľavovej knížke dm.
Cleansing water. I bought it as a test. It has quite friendly ingredients list and is as gentle to the skin with a neutral scent. It is not any miracle but again not offend. I'm buying it when it is in sale and using it quite often.

Oriflame Hair X Smooth Control

Nezmývateľný krém na vlasy s obsahom keratínu. Tak pre mňa je tento produkt hotová katastrofa ani som ho úplne nedopotrebovala, lebo mi začal sušiť vlasy, presný opak čo mal robiť. Takže letí do koša  a ja ho rozhodne neodporučujem.
Leave-in treatment with keratin complex. So for me, this product is a disaster and I didn't completely used up because It began to dry hair, the exact opposite of what it should do.So it is on the way to the trash and I definitely do not recommend it.

NIP  FAB Glycolic daily cleansing pads

Pre mňa objav roku. Toto je asi najlepši produkt čo som kedy mala. Spĺňa úplne všetko, čo sľubuje. Dokonca výsledok je lepší po dlhodobom používaní. Ja som si zakúpila ďalšie dve balenia. Proste špica mám naňho aj podrobnejšiu recenziu NIP FAB
For me the discovery of the year. This is probably the best product I've ever tried. It does absolutely everything it promises. Even better is the result after prolonged use. I bought the other two packs. I have also detailed review of this holy grail product NIP FAB

 Oriflame Face mask (Patchouli a Ylang Ylang)

Pleťová hydratačná maska. Je v celku OK prijemne vonia, jemne hydratuje a za tú cenu sa to dá. Ale ja si ju už nekúpim, sú lepšie veci v rovnakej cenovej kategŕii. Ale zas som bohatšia o skúsenosť. Taktiež, som nebola úplne spokojná so zložením.
Facial hydrating mask. Is quite OK smells pleasantly, gently moisturizes and the price is OK . But I do not buy it again, there are things  better in the same price category.
Also I wasn't happy with ingredients.

Himalaya  Neem Mask

8 balenie úspešne dopotrebované. Áno je to vynikajúca maska a som s ňou nadmieru spokojná. Vrelo odporúčam a ja si idem kúpiť teda ďalšie balenie. Recenzia : neem maska
8th pack successfully finished. Yes this is an excellent mask and I am extremely satisfied with it. I highly recommend and I'm going to buy another pack. review neem mask

Thanks for looking and commenting! May the force be with you  
 *I purchase these products by myself

You Might Also Like

14 komentárov

  1. you really love nip fab and totally agree with you it's awesome product

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I have to try kneipp oil and also your holy grail :)
    and oriflame products I usually have bad or terrible experience :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super recenze, neutrogenu mám ráda, používala jsem tedy jiný peeling on ní, ale super :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Thess, a neutrogena ma super tieto cistiace vecicky aj vodu/ toner ale uz pol roka to enviem zohnat

      Odstrániť
  4. Z týchto produktov som zatiaľ neskúšala ani jeden ale vyzerajú zaujímavo:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. naozaj niektore veci su super hlavne neutrogena moja dlhodoba stalica a maska

      Odstrániť
  5. I've heard so many good things about the Nip + Fab pads!

    Beaumiroir

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yeah they are amazing, so happy I found this product

      Odstrániť
  6. Z tvých výrobků jsem zkoušela Neutrogenu a byla jsem spokojená a pak Hymalaiu. Měla jsem scrub a přišel mi dost drsný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ich peeling je stych silnejsich ale v zime ho mam velmi rada ale ich neem maska a peel off su super :) len ta fruit maska ta mi absolutne nesadla a navyse divne smrdi

      Odstrániť
  7. SebaMed ma celkom zaujal. Veľmi ma teší, že si napísala aspoň kratučký popis k výrobku, ktroý som ešte na iných blogoch nevidela :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. k sebamedu som chela spravit aj recenziu kedze je to moje go2 odkedy sa k nam nedovaza neutrogena toner :( ale sebamed zatial nesklamal :)

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)