Cannaderm mask

18:29

Dlho som mala problém, že moja pleť nebola ideálna. Nebola katastrofálna a sú oveľa horšie prípady ako som mala ja. Ale každá z nás chce mať krásnu bezproblémovú tváričku. Počas rokov hľadania a skúšania som objavila par super vecí, ktoré fungovali v ťažkých obdobia a teraz sú skvela prevencia. A takýmto produktom je aj maska od Cannaderm .

 I have for long time problematic skin wasn't disastrous but wasn't good and my self-estime suffered. Everyone of us wants to have a beautiful healthy looking skin. During the years of searching and testing, I have found few cool products that worked in difficult times and now are a great  as prevention. And such product is the mask from Cannaderm.

Špeciálne konopná kozmetika značky Cannaderm existuje úspešne už od roku 2002, kedy ju na český trh zaviedla firma CANNABIS Pharma-derm, s.r.o. zaoberajúca sa vývojom, výrobou a predajom kvalitnej špeciálnej kozmetiky a potravinových doplnkov využívajúcich liečivý efekt konope. V rámci ČR patrí tejto spoločnosti naprostej prvenstvo vo využití konopného oleja v receptúrach špeciálnej kozmetiky. Výrazne tiež prispela k zmene spoločenského vnímania konope. - (viac a zdroj na  cannaderm )

Special hemp cosmetics brand Cannaderm  successfully exist since 2002, when it introduced the Czech market company CANNABIS Pharma-derm, Ltd. engaged in developing, producing and selling quality special cosmetics and food supplements utilizing the healing effect of cannabis. In the Czech Republic is the company's sheer leadership in the use of hemp oil in the recipe special cosmetics. Significantly also contributed to changing the social perception of cannabis. - (More and source cannaderm )

Táto značka ma oslovila obsahom konopného oleja o ktorom som počula samé chválospevy ako vie liečiť pokožku. A hlavne skutočne riešiť problém z dlhodobého hľadiska nie len potláčania symptómov.
Účinné látky: konopný olej, levanduľa, harmanček, vitamín E.

 I choose this brand because of quality of  hemp oil which I'd heard only praises about how it can heal skin. And most really solve the problem in the long term not only relieving symptoms.
Active substances: hemp oil, lavender, chamomile, Vitamin E
 
Čo sľubuje: Krémová maska pre intenzívne ošetrenie a čistenie mastnej pleti. Úplná prírodná receptúra okamžite upravuje stav a vzhľad mastnej pokožky, sťahuje póry a dlhodobo reguluje tvorbu kožného mazu a rozširených pórov.
What promises: Cream-masks for intensive treatment and treatment of oily skin. All-natural formulation instantly adjusts the condition and appearance of oily skin, tightens pores and long-regulates the production of sebum and enlarged pores.

Táto maska ma očarila od prvého použitia. Je skvelá na citlivú pleť, očividne rieši problém s akné, póry síce nie sú dramaticky menšie ale sú čistejšie a pôsobia tak. Pleť je zdravšia, no radosť na ňu pozerať. Vitamín E pôsobí hojivo a vôňa levandule upokojujúco. Celkovo maska je veľmi prijémna (zapáliť si sviečku, ponoriť sa do kúpela a máte spa doma - treba sa rozmaznávať). Ďalej sa mi páči naozaj skvelé zloženie.
Ale kedže moja pleť nie je až taká zlá ako napr. niekto kto ma cystické akné a mňa zaujimalo ako bude fungovať tak som požiadala kámošku či by nespravila pokusného kralika.
Julča: " Maska je skvelá, nie je to samozrejme zázrak, po ktorom budete mať pleť ako modelka po photoshopovom zásahu ale zlepšenie je skvelé po 5 použitiach tvorba cystického akné výrazne zmenšená cca o polovicu, pleť je jemná, dokonca hydratovaná proste vyrovnalo partie, ktoré boli suché a naopak ktoré mastné. Pre mňa sú toto úžasné výsledky, čo môže spraviť jedna maska a chcem vyskúšať toto aj s ich krémom . Za mňa rozhodne doporučujem - každá si zaslúži mať zdravú pleť a hlavne nepošemotené sebavedomie niečim takým ako akné." 

This mask is truly awesome from the first usage.It's great for sensitive skin, apparently solves the problem of acne, pores, although there are some less dramatic changes in that area but are cleaner. The skin is healthier simply to look at the healthy skin. Vitamin E acts healing and soothing scent of lavender equals small magic . Overall, the mask is very nice (light a candle, dive into the bath and you have spa at home - everyone need to be pampered).  




Ingredients: Aqua, Cannabis Sativa Seed Oil, Illite (Green Clay), Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Quercus Robur Bark Extract, Symphytum Officinale Root Extract, Tocopherol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Panthenol, p-Anisic Acid, Glyceryl Caprylate, Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Thymus Serpyllum Oil, Acetum, Salicylic Acid, Lonicera Caprifolium Flower Extract, Lonicera Japonica Flower Extract, Bisabolol, Glyceryl Stearate, Lecithin, Commiphora Myrrha Oil, Citral, Geraniol, Linalool, D-Limonene.

 75g   13,40 €

 Už ste skúšali niečo s konopným olejom a aký dojem to urobilo na Vás?Have you tried something with hemp and how it worked?

Thanks for looking and commenting! May the force be with you  
 *I purchase this  product by myself 

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love this post! Thanks for sharing! xx

    Check out my new post @OHIAMIHT BLOG.

    x Mai

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joj, veľmi ma zaujala a páči sa mi, že si zapojila aj kamošku do testovania. Čím viac názorov, tým lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, a áno čím viacej ľudí otestuje je to objektívnejšie a navyše každá z nás má iný typ pleti :)

      Odstrániť
  4. Joj, veľmi ma zaujala a páči sa mi, že si zapojila aj kamošku do testovania. Čím viac názorov, tým lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi zaujimave ja som mala masku na zrelu plet a bola velmi dobra ale mala dajme tomu zaujimavu vonu to konope

    OdpovedaťOdstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)