April in pictures

19:22

Bláznivý mesiac, ktorý som skoro celý prespala. A to doslova :) choroba je zábava.
Takže to málo fotiek medzi kontrolami u lekára, prevažne prírody, ktorá je teraz úplne úžasná. Milujem pohľad von z okna ako všetko kvitne, zelenie sa. Proste čarovné.

Crazy month that I almost slept through the whole. Literally :) Disease is fun.
So here is few photos I take between check ups at my physician.  Mainly photos of nature, because it's magnificent how everything is green and blooming. Love it.

                                                     kniha mesiaca  / book of month

 vysoko navýkove skusila som to kvôli varovaniu, že neverím. Teraz mám závislosť, aspoň zdravú
highly addictive I just try it because of warning ( this product cause high taste addiction) well they didn't lie

 najlepšia lekáreň v BB, kde lekárničky vedia čo predávaju a skutočne vedia poradiť :)
the best pharmacy in Banska Bystrica also looks very cool 


milujem tieto stromy škoda, že kvitnú tak krátko / I love these threes, they are so pretty so shame they bloom only for short period of time

neviem čo je to za strom ale bol nádherný, teda ešte stále kvitne. Takýto chcem na záhrade, keď budem veľká.
I don't know what kind of tree it is but is freaking beautiful

 New way and old way, oprašujem moje hobby kaligrafiu, už som riadne vyšla z cviku

no na prvý pokus po 4 rokoch  to nie je také zlé  ( len zo všade lieta a nie nič som nepila) ale ešte kopec zlepšovania pre do mnou
first attempt after 4 years not bad ( yeah it just flying all around) much more practice in front of me

             on the road  to Bratislava ( teta oslavovala krásnych 75 rokov / my auntie celebrated 75 years )

dopíjanie vermutu po detoch :) drining vermut what children coudn't drink :)  and cookies
 
vegánske lokše mňamka špecialne pre nás ( mňa a brata) vegan goodie specially made for me and my bro black sheeps of family

ťažké ráno po oslave M*A*S*H  / though morning after auntie's party with MASH

bracho ma super výhľad na to, že býva v BA / bro has amazing view 

moje obľúbené / my favorite


  akože wtf 29.4.2016 sneh to akože važne a ono sa to ešte aj dva dni držalo, hádam posledný
seriously 29.4.2016 snow, this is not a joke , it last for 2 days I was very unhappy because I my winter shoes was boxed
 

 Orsay oslavovaju 10 rokov a mali zlavu tak par basic kúskov / Orsay celebrate 10 years and have weekend action 20 % off everything

 Aký ste mali vy apríl ? Aj u Vás nasnežilo?    How was your april? Did you have snow, too?

Thanks for looking and commenting! May the force be with you 

You Might Also Like

16 komentárov

  1. highly addictive sound erg lekker
    and snow like really that must be awesome enjoy
    and hope you're heathy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja erg lekker, thank you I'm much better
      and the snow was awesome only to look out of the window

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. thank you book is trully great reading

      Odstrániť
  3. Nice photos! Check out my blog ♥

    Jess
    http://avenue-de-la-mode.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek a hezké fotky, takové mám nejradši :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne jarné fotky :) a čo sa týka kaligrafie máš môj obdiv, ja by som to nedokázala :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem krasne kaligrafia je moja laska len som ju dost dlho zanedbavala :)

      Odstrániť
  6. Great photos! :)
    xox

    http://flashforwards.blogspot.de/2016/05/florals-denim.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great!
    Kisses
    Martina
    http://www.pinkbubbles.it
    NUOVO POST

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky, tu teda nesnežilo, ale skôr stále pršalo. A tie magnólie sú krásne!
    Passion in Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, no dazd by bol lepsi vsetko nam tu pomrzlo

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)