NIP FAB Glycolic pads

9:51

Konečne je to tu. Dlho mi trvala táto recenzia, najprv som chcela testovať mesiac ale nakoniec som sa rozhodla, že to potiahnem na 2 mesiace aby to bolo, čo najobjektívnejšie. 

Finally it's here. It took me quite a long time write this review, I wanted to test it properly for first I thought 1  month will be enough but then I decided that  two months are better, and more objective.

Tampóny sú namočené v:
kyselina glykolová regeneruje štruktúru a povrch pleti,
kyselina hyalurónová hydratuje a osviežuje,
kapská astra vyhladzuje a upokojuje,

 The pads are soaked in: glycolic acid: retextures + resurfaces hyaluronic acid: moisturises + refreshes blue daisy: soothes + calms

Mňa oslovili najmä obsahom kyseliny glykolovej, o ktorej som počula len samé chválospevy. Ťažšia časť bolo nájsť na slovensku vôbec niečo čo obsahuje, až som si v Dm všimla tieto tampóny. Značku som vôbec nepoznala a mám pocit, že na SR a asi aj ČR ešte nie je až tak v povedomí ( ak sa mýlim tak ma opravte).

I decided to try them mainly because they were containing glycolic acid, which I'd heard nothing but praises. Difficult part was to find something in Slovakia, which contains then I noticed these pads in DM drogerie. I did not know the brand at all and I think that in Slovakia and perhaps even in Czech it's not well know brand (if I'm wrong correct me).
Začala som ich používať najprv len večer, chcela som vedieť ako bude pleť reagovať, lebo niekedy sa má tendenciu zachovať ako citlivá. ( človek nikdy nevie aj keď obsah kyseliny glykolovej nie je až taký vysoký -2,6%). Po prvom týždni som si začínala všímať zlepšenie pleť bola jasnejšia, jemnejšia aj malé občasné vyrážky sa začali redukovať.
Druhý týždeň som začínala byť nadšená pleť vyzerala zjednotenejšia, ak som použila make up vyzeralo to dokonalo.
Na tretí týždeň som začala dostávať pochvaly ( super dvýhač ega :) ale aspoň človek vie, že to nie je len  subjektívny pocit).
Čo ma najviac zaujímalo ako bude moja pleť vyzerať počas mesačných hormonálnych zmenách ( u mňa sa vždy v tom čarovnom čase pleť kus zhorší) ale bolo to super - pleť krásna, bez akýchkoľvek chybičiek.

Pre mňa je toto jednoducho Svätý Grál starostlivosti a mám pocit, že toto bude aj môj naj produkt 2016 neviem si predstaviť, čo by toto zosadilo z trónu.

I started to use them at first only in the evening, I wanted to know how my skin will react because sometimes tends to act as sensitive. (You never know even though the content of glycolic acid is not so high I think 2,6%). After the first week I started noticing improvements- skin was clearer, smoother and small occasional pimples  began to reduce.
The second week I was getting excited complexion looked more united  and if I used makeup it looked perfect.
On the third week, I began to receive compliments (ego booster :) but at least I knew for sure that it is not just a subjective opinion).
What I was most interested in how my skin would look like during the hormonal fun part of month (with me always in this magical time complexion get bit worse ) but it was great.


For me, this is simply the Holy Grail of skin care and I feel that this is also my best  product of  2016 I can not imagine what would overthrow this from the throne.

Pre:
      - jednoduché použitie
      - efektívne  výsledok jednoducho stojí za to
      - jasnejšia, zjednotená, hladšia pleť
      - odstránilo mierne akné, a začali mi miznúť jazvyčky po pubertálnom cystickom akné
      - zmenšili sa mi póry a sú vidieľne čistejšie
      - nevysušuje, pomáha vstrebávaniu krému ktorý za tým použijete (alebo sérum a krém)
      - pleť je hydratovanejšia 
Proti:
      - cena ja som kupovala ešte za 12,99 € a teraz zvýšili na 15,99€
      - dostupné len v DM a eshop

Pros:
       -  easy to use
       - very effective the end result is outstanding
       - brighter, unite, and smoother skin
       - solve my mild acne, also my pores looks so much smaller and clearer
       - doesn't drying skin and helps to absorb face cream or serum
      - skin is hydrated 
Cons:
       - price 
       - in slovakia available only in Dm drogerie (and not every one)  and eshop, this is con only for SR e.g in UK more easy to find it in Boots....

* Tento produkt je úžasný a plánujem obdarovať jednu moju čitateľku :) / This product is so awesome I plan to giveaway this goodie very soon :)

**Poznatky pre SR:
Rozhodne ich plánujem používať naďalej i keď ma hnevá, že zdvihli cenu, ale ten výrobok proste za to stojí. Bohužiaľ v Dm nie je dostupná celá rada ( celkovo Nip Fab majú len určité produkty)
Na FB Nip Fab odpovedal, že možno v budúcnosti budu aj extreme pads u nás ( tak ja verím, že to bude blízka budúcnosť).

Ingredients:Aqua (Water), Glycerin, Glycolic Acid, Polysorbate 20, Sodium Hydroxide, PEG-12 Dimethicone, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Alcohol Denat. (SD Alcohol 40-B), Disodium EDTA, Globularia Alypum (Blue Daisy) Extract, Panthenol, Lactic Acid, Parfum, Limonene, Ethylhexylglycerin, Dehydroacetic Acid, Sodium Hyaluronate, Linalool, Geraniol, Citral

60 tamponov / pads    15,99 € v DM ( na internete sa dajú nájsť za 12,95 € ale + poštovné)

Poznáte tieto tampóny alebo použivate niečo podobné ?   Do you know these pads or use something similar (acid toners)?

Thanks for looking and commenting! May the force be with you  
 *I purchase these products by myself 

You Might Also Like

34 komentárov

  1. Moc pěkná recenze, jen mě vždy štve, že spousta produktů je k dostání jen v DM... a trošku nechápu zvýšení ceny :-/
    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem aj mna hneva ze nie su dostupne aj inde este ked je to ich znacka (balea, alverde) chapem ale toto nie, a ceny to nechapem pred mesiacom som ich kupovala za 12,99

      Odstrániť
  2. Thanks for sharing your review! I'm a big believer in using glycolic acids in skincare. My skin always feels smoother after using products like this. :)

    http://www.kathrineeldridge.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. glycolic acids are so awesome so happy I discovered them :)

      Odstrániť
  3. Great products!
    Kisses
    Martina
    http://www.pinkbubbles.it
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. thank you very much :)
      have a nice day Maggie

      Odstrániť
  6. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I use them too they are awesome also extreme one :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. they are next time I will travel have to buy extreme to test :)

      Odstrániť
  8. Ešte som o nich nepočula ale vyzerajú veľmi zaujímavo:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej mam pocit ze nip fab u nas moc nie je znama a vidno ju len v niektorych dm-kach

      Odstrániť
  9. I use this and swears by them! I was wondering about the different packaging, is the one with only blue old packaging?

    Shireen | Reflection of Sanity

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah the blue one is old and I think the with oringe is new - but they are totally same in ingredients and effect I just bought them 2 months appart :)

      Odstrániť
  10. Značku poznám už dlho, ale nič som ešte neskúšala, takže môj prvý výrobok od nich budú možno práve tieto tampóniky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I would love to try these! I'll have to see if we have them in the US!

    Tif
    www.brightonabudget.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Thank you for your review on these products!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG:"HAPPY EASTER!"

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Those pads sound amazing! I'm always on the hunt for pad cleaners, other than the typical ones packed with alcohol.

    Connie | Sponsored by Coffee | Etsy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. they are trully awesome, glycolic acid is holy grail :)

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)