March in pictures

12:25

Bože ten čas letí (ide až príliš rýchlo, prosím Vás niekto ho spomalte).  Úprimne ja ani neviem, že marec prebehol. Taktiež som zistila, že ani fotky nie sú . A tých pár čo sú mám pocit, že ich kvalita nie je buh ví co. Som sa hrala s nastaveniami a nebolo to moc úspešné. Holt ja nie som fotograf tak verím, že aj tak sa Vám budú páčiť.

 OMG  time flies (it's going too fast, please slow it down someone). Honestly I do not even know that was  March. I also find out that I have only very few photos. And those few I have, I feel that their quality is not very good. I played with the settings and it was not very successful. Holt I am not a photographer so I believe you will like them anyway.

Počas sviatkov sme sa išli trošku prejsť.  / During Easter holidays we went for small walk

    
Schody proste milujem a sú lepšie na zadok ako robiť drepy / stairs and more stairs but it's awesome for booty
 


Ďalšie schody tentokrát aj so snehom to bolo trochu neočakávané. / More stairs for this part with snow, well why not

Výhľad rozhodne stojí za to, a za každým je iný .   / The view is perfect, and every time is different

 
Asi posledná lyžovačka. / I guess  last of skiing days
 

                                                                 oldie but goodie

 Ako som písala v resolutions môj cieľ popracovať na Dutch, tak si na Duolingu trochu opakujem. / As I wrote in resolutions article I wanna work on my Dutch so I start with review on Duolingo

Tento mesiac som začala 21 day mediatation challenge tieto mám veľmi rada :) / This month I started 21 day meditation challenge

 
Vegansky slaný koláč (ak chcete recept napíšte do komentov mam klasickú aj vegansku verziu) / Vegan salty pie  (if you want recipe just write in comments)

 

 Veľkonočná plnka a zvyšky koláča.  / On left, piece of our traditional easter meal( have no freaking idea how to transtale it) and remains of pie


 Ranné smoothie s minuloročnými čučoriedkami. / Morning smoothie with blueberries from last year

Verím, že april viacej prežijem každý moment a taktiež bude viac fotiek. /I believe that in April I will live more in the moment, and also will be more photos.

 Aj Váš marec ubehol tak rýchlo?      /    How was your march and also went so fast or it's just me?

Thank you for commenting and May the force be with you. 


You Might Also Like

24 komentárov

  1. Krásne fotografie :) ♡

    Happy Saturday! ~ Love from Slovakia ♥
    ♡ Yankee Candle ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, aj Tebe prajem krásnu sobotu a nedelu :)

      Odstrániť
  2. beautiful pictures! i love the ones outdoors.

    http://notjessfashion.com/orange-crush/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, the woods is beautiful, and the cake is glorious.
    Have a wonderful April!

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you very much and cake was delicious :)
      I wish you also great April

      Odstrániť
  4. Lovely pictures!!! Looks like you had a great March!

    Andrea.

    Seize your Style

    OdpovedaťOdstrániť
  5. These stairs look impressive! I also started Dutch with Duolingo a while ago but then I didn't continue... Have a nice Sunday.

    Luxessed

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeah stairs are awesome love hate relationship, and duo is kind da fun with some sentences

      Odstrániť
  6. Aj ja by som potrebovala, aby niekto ten čas spomalil, heh. Fotky sú ako vždy krásne :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mohli by spravit nejaky spomalovac alebo predlzit den na dakych 32 hodin :) a dakujem

      Odstrániť
  7. Máš pravdu, ten marec šiel naozaj ako voda. Bola som rozlietaná, tak mi veľmi rýchlo šiel, ale teším sa, že skončil, lebo vonku je krásna jar. :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak jar je super tu zboznujem leto az tak moc nie ked je prilis teplo

      Odstrániť
  8. Hezké fotečky! Ještě s nádechem sněhu :) Ten veganský koláč vypadá moc dobře! Bys mohla připravit recept :)
    Meet My Lovely World
    Giveaway s Weledou ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem krasne, a recept teda napisem, buduci tyzden tu urco bude :)

      Odstrániť
  9. that mountains looking awesome, here we have perfect flatness

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. yeahh, but even perfect flatness can be very beautiful

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)