Workout diary

7:51

Myslím si, že teraz je ideálny časť začať makať na  letných telách pokiaľ ste už nezačali. Ja rozhodne nezačínam, ja cvičím celý rok a chcela by som motivovať aj Vás .
I think that now is the perfect time to start work on those summer bodies unless you have already started. I certainly do not start I work out all year and I would love to encourage you as well.


Každý mesiac začínam s nejakým cielom, na ktorom chcem popracovať. V marci som sa rozhodla hlavne sústrediť na flexibilitu, kedže je to u mňa katastrofálne, a tiež je to v celku preskakovaná a podceňovaná čast cvičenia. Väčšina si proste povie, že ja nie som ohybný a bodka. No hej, ale ani tie svaly nenarásli sami od seba (ak hej prosím dajte mi vedieť ako ) alebo výdrž na odbehnutie 10 km bez prestávky neprišla s prvým behom.

I start  each month with  goals to which I want to work to up. In March, I decided to mainly focus on flexibility, since this is a disastrous with me, and also it's a important part of the exercise which we very like to skip or just go through it, as fast as possible. Most of you just say, that I'm not flexible and that's it. Well yeah, but even those muscles didn't happen with just thougth  ,or stamina I guess you didn't go for first run and like nothing you give 10 k without break .
Takže ciel je spraviť šnúru, získať lepšiu stabilitu v mostíku, crane pose - i keď ju spravím aj teraz, aj vydržím v nej rozhodne nedám kolena tak vysoko. Mám jednoducho poskracované svaly a je to moja chyba a cvičenie jogy je niekedy skutočné peklo.
                                         source: yogamagazine.com
So the goals are to make split, get a better stability  in the bridge pose and perform better crane pose -can do it also last in it, but those  knees- can't put them  so high (sense not enough flexibility in hips).Do yoga is sometimes hell :) but a rewarding one.


Momentálne nemám vela času chodiť do fitka alebo jogu ,takže prevažne cvičím doma, a to:
- jogu každý deň (niekedy len 6 dní v týždni , motivacia jednoduchá rozflakaný chrbát - pred 7 rokmi som si zranila chrbát -stavec a doteraz mám sním problemy)  - buď idem na hodinu alebo doma
- cvičenia typu HIIT a to buď insanity alebo ZWOW ( zuzka light) sú to cvičenia, ktoré mi sedia a aj cvičitelia ( to je podla mňa najdôležitejšia časť ak Vám nesedí predcvičovatel tak to bude velmi náročne a s veľkou pravdepodobnosťou to aj rýchlo vzdáte).
- čisto silové 
- a combat - je to mix muay thai, boxu,karate, jednoducho všetkého možného dobré na stres alebo keď ste nahnevaný na niekoho :)

Currently, I don't  have a lot of time go to the gym or yoga studio, so I mostly practice at home
- Yoga every day (sometimes just 6 days a week, motivation is very simple I injured my back 7 years ago and it's for a life so I had to learned the best way work with it and still learningstudio or home
-  HIIT : Insanity or ZWOW (zuzka light) These are exercises that suits me and I like trainers (I think that's the most important part if you don't like trainers it will be very difficult and annoying exercise and very likely you give up).
- Strength sessions
- And combat - it's a mix of muay thai, boxing, karate, simply everything combaty very good for stress relief or when you are angry at someone :)


-toto nie je pevný rozvrh cvičím podľa toho ako mám čas, proste musím byť prispôsobivá výhovorku si vie nájst každý

Pondelok : joga ( zameraná hamstringy, lýtkove svaly, a boky/bedra)  25 min
                 insanity plyo
                 100 burpees ( spartan race priprava)
Utorok : oddych
Streda: joga ( ramená - skutočne náročne som ani nevedela, že mám tak poskracované môžu za to burppees) 20 min
            silový trening fitko
Štvrtok: joga (chrbát) 20 min
             combat
Piatok: joga  1 h 20 min
Sobota: joga (zápästia, ruky a brucho)
            insanity pure cardio
            100 burpees
Nedela : joga  1 hod

 I don't have fix training schedule since I don't have fix work job (it depends on me how I plan) so I have to be flexible with it :)
Monday: Yoga (focused hamstrings, calf muscles, and hips openers) 25 min
               Insanity plyo
              100 burpees (Spartan Race training)

Tuesday: rest

Wednesday: Yoga (shoulder - a real challenge,I guess result of  burpees ) 20 min
                     Strength training

Thursday: Yoga (back) 20 min
                Combat

Friday: Yoga 1 h 20 min

Saturday: Yoga (wrists, arms and abdomen)
               Pure insanity cardio
              100 burpees

Sunday:
Yoga for an hour


      Pripravujete sa špeciálne na leto alebo cvičíte poctivo celý rok ? A dávate si nejaké ciele?
     Do you prepare for summer or you generally work out whole year? And give yourself some goals?

                       Thank you for commenting and May the force be with you. 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. SO true!! I need to really work on my diet so I can lose the 5-10lbs I want off before summer... Hahaa... and for the millionth Monday this year, my diet starts... TODAY!

    I like crane pose. I would like to work more on flexibility and yoga strength. Great goals!

    Funny Pooh Bear meme!


    Amber
    All the Cute
    Today's Post: Chic Neutrals...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. awesome, I believe you can do it :) and thank you

      Odstrániť
  2. ja sa snažím cvičiť poctivo, som rada, že ma aj priateľ motivuje :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super a poznám to, že ešte keď ma človek aj partnera čo cviči tak to je absolútna paráda

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)