Resolutions :)

8:01

The future isn’t written in the stars. There are no guarantees. So claim your life

Áno,čítate dobre predsavzatia. Ja viem, je koniec marca, začiatok apríla. Nie nezaspala som čas. Ja si veľké predsavzatia (neviem či je to správne, proste to čo chcem spraviť tento rok) dávam  na začiatku jary. Pre mňa 1.1. proste je  pekný dátum ale tým to končí. Je zima, dni sú krátke, človek má menej energie, keď sa pozrie von z okna tma, zima ( i keď tento rok to bolo hlavne mrholenie a člapkanice). Mne sa vtedy ťažko niečo začína. Predsa len na jar a v lete som aktívnejšia, veselšia a všetko ide akosi ľahšie.  A keď sa človek pozrie von z okna všetko sa krásne prebúdza, všetko klíči , kvitne  no krása. Ta to aspoň cítim ja.

Yes you read it right resolutions. I know it's the end of March, beginning of April . I'll make new resolutions (I do not know if it's correct but this works for me) I make at the beginning of springs. For me 1.1 it's just a very nice date but that's it. It's winter, the days are short, dark,people have less energy,and when you look out of the window- it's  dark cold winter (although this year it was mainly drizzle and sleet but still dark). For me it's very difficult to start something new. On the other hand  in the spring and summer I'm more active, happier and somehow everything goes easier. And when one looks out of the window everything is awakening, all starting to bloom and blossom, simply beauty. That at least how  I'm feeling.

Momentálne hlavne premýšľam čo chcem urobiť a dosiahnuť tento rok ( taký malý väčší TO DO LIST) ja proste veľmi rada odškrtávam a vidím, že toto sa mi podarilo a zase ostatne mám zapísané, čo ďalej plánujem uskutočniť. Niekedy to samozrejme mením ( vždy), nie pre to, že to vzdám alebo niečo také ale čím viacej informácii získam o tom zistím, že možno to nie to pravé orechové ale chcem niečo iné. A to je podla mňa super, zistiť čo človek chce. Mám pocit, že veľa ľudí sa bojí a nechce zmeniť ten svoj plán sen alebo nejaký ciel, že je slabý nie vytrvali alebo čo. Proste meníme sa a človek získava stále nové a nové informácie a fakty takže aj tie ciele by sa mali patrične tomu meniť. A mne sa to páči keď si pozriem svoje staré veci ktoré som chcela ktoré som dosiahla a veci ktoré sa zmenili. Tá cesta je jednoducho  úžasná. A dáva mi pocit, že sa aj naozaj niekam dostávam. Veľa ľudí niekde zakotvý, aj keď nie sú šťastný a hnevajú sa nad tým ale už sa nemusia nič nové učiť a taktiež majú aj akési istoty. Čo je super mať istotu, ale keď to pre mňa nefunguje som z toho neštastný no tak nič moc. A navyše teraz žijeme čím ďalej tým dlhšie ako ľudia v minulosti, takže si myslím, že to naozaj stoji nájsť si to svoje malé veľké štastie. A aj keď to znamená, že vyskúšam milión vecí (a pravdepodobne ľudia sú budú ťukať na čelo, že čo vymýšľate, usaď sa a a nevyčnievaj z davu a hlavne nešpekuluj- ale na druhej strane koľko týchto ľudí je skutočne šťastných s tým čo robia, ako žijú, čo zažili kde boli. ) veľa nie.
www.stevannoronha.com
Currently mainly I am thinking of what I want to do and accomplish this year (working title small/big to do list) I just love to check off things I done , and that I can see progress and still have reminder what I want to do this year. Sometimes I change it  (always), but not because, I gave up or something but the more information I get about my thing, sometimes I find out it's not exactly how I imagine it and it's not simply my thing- and that's absolutely OK (because I did the steps to do it not just talk about it). And I think that's great, find out what we want. I feel that many people are afraid and don't want to change the plan of their dreams and goals because  that is weak, we can't stick with one thing and so on. Simply we change and grow, and we have  more and more new informations and facts -so some changes are required. And I like it when I look at my old things, goals that I wanted and that I have achieved,goals  that have changed (and after time I can say awesome that I didn't insist doing the original goal because I set it). That path is simply amazing. And it gives me the feeling that I'm moving forward. Many people drop anchor somewhere even if they aren't  happy and then are angry about it (very often comlaining) but it's easier then learning new stuff and risk if it works out so  I see it as trade of some kind of certainty (I don't say it's bad thing). But if it doesn't work for me I'm unhappy I should do something. Plus, now life expectancy is increasing  so I think it's really worth it to find your happy life path. And even if it means you'll try a million things (and people are likely to be face-palming all the time , saying that you over-thinking it, simply just shut up this is how it works and everyone is doing like this- but on the other hand, how many of these people are really happy with what they do, how they're living what they have experienced etc.) many do not.
quotesgram.com
Takže tento rok plánujem stihnúť (také vačšie všeobecnejšie ciele) :     So this year I plan to do ( bigger and more general plans) :
*veľa cestovať, spoznať tento náš svet ale aj moju rodnú krajnu lepšie  / travel a lot, explore world but also my home country
presťahovať sa do inej krajny, ak nie teraz tak nikdy  / move to different country, if not now then never
* konečne sa doučiť holandštinu už dosť dlho som na levele B1 :) / finally finish studying freaking  Dutch I am long enough at level B1
*začat sa uciť 3 cudzí jazyk ( ešte presne neviem aký ale láka ma taliančina) / start learning 3rd language ( I am thinking about Italian any suggestions)
 - rada sa učím stále nové veci, nikdy sa neprestante učiť nové veci  / Never stop learning new stuff NEVER
* investovať do zážitkov a nie  do materialných vecí tie ma spravia štastnou možno deň dva, ale zážitky tie sú navždy ( beriem, že sú veci ktoré potrebujeme každý deň ku svojmu fungovaniu ale najnovší telefon alebo mať značkové veci atď. verím, že ma chápete- proste priority) /invest in experience and not into material thingsthose can make me happy only for very short time  but those experiences are forever (I tget it, there are things that we need for every day life, but the newest phone or have brand clothes etc. I believe that you understand- priorities)
* zabehnúť si pár bežeckých pretekov ,hlavne obstacle tie ma stále lákajú - uvidíme aké ma oslovia (už som zaregistrovaná na tvrďáka) / run a few races, mainly obstacle ones I kind da like them - will see 
* oprášiť gitaru - to som už začala a je to poriadne bolestivé, tý čo hrajú na nejáký strunový nastroj vedia o čom točím, hranie ma ukľudňuje je to taká moja forma meditácie, dospelý teraz majú omalovánky ale kedže ja maľujem a kreslím v práci tak potrebujem niečo iné :) / start to play on the guitar again, I already started and it's pretty painful, those who play on any stringed instrument knows what I'm talking about, playing calms me down and it's my form of meditation, adults now have  coloring books but  I draw and paint at work , I need something other :)

Toto sú tie hlavné oblasti, ktoré planujem a už aj začínam na nich pracovať. Ja si každý mesiac robím malý to do list lebo veľké ciele vedia odrádzať. Baby steps. Samozrejme sa to môže meniť pribúdať nejake veci a  tak.
These are the main areas that I plan and  already have begun to work on . I'm doing a small parts every month-monthly to do list because  big goals can be very scary. Baby steps. Of course, this goals can change a bit new can be add and so on. Love change.
Don’t be defined by what you didn’t know or didn’t do.  You are deciding your life right now.

quotesgram.com
A tý z Vás, ktorým sa nezadarili novoročné predsavzatia, môžte so mnou skúsiť si dať teraz nové a nečakať do budúceho roku :)
And those of you who failed with  New Year's resolutions, you can try with me now get  new one and  not wait till next year :). By nature life starts in spring - time of growth, renewal, of new life

Ako sa Vám páči tento formát chatty chats? A čo date si so mnou nejaké jarne predsavzania ?
How do you like this kind of post? And are you gonna make some resolutions with me?
Thanks for looking and commenting! May the force be with you  

You Might Also Like

8 komentárov

  1. this is brilliant, love it, I'm going to do some resolutions with you :) wanted to wait to next year :)
    en Hoe gaat het met jou ?
    anke

    OdpovedaťOdstrániť
  2. that's awesome, and next year is to far away
    en dankje ik ben erg goed

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No logiku to má, prečo si dávať ciele na jar. Tiež sa v zime cítim niekedy ako mechom udretá. :D Držím palce aby si si všetko splnila, alebo sa k svojim cieľom aspoň priblížila. Tiež mám zoznamy, to do listy a rôzne papiere, pretože je fakt dobré mať svoje ciele a predsavzatia na očiach. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja ked si poviem, že niečo spravim v zime 1.1. tak v 90 % sa mi to nepodarí.

      Odstrániť
  4. Skvělý motivační článek. Mým letošním plánem je také cestování. Pak jsem ještě chtěla začít konečně dělat to, co mě baví, ale myslím, že to přece jen nezvládnu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, cestovanie je super a tie zážitky z neho sú proste úžasne :) a verím, že sa ti podarí robiť to čo ťa baví treba začat s malými krokmi

      Odstrániť
  5. Krásne predsavzatia. Máš pravdu s tými materiálnymi vecami. Síce som fashion bloggerka a na oblečení si teda potrpím, no práve môj detox v nakupovaní ma núti šporiť paniaze, ktoré si neskôr užijem niekde v tatrách alebo v Prahe :)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ako ja beriem aj obliekať sa musíme ale vo vačšine nepotrebujeme tak veľa ako to máme vo zvyku :) a Tatry tie sú nadherné

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)