Kneipp Bio Hautöl

16:49

Kneipp 100% Bio olej na jazvy, strie a suchú pokožku.

Ja osobne oleje milujem a moja pokožka taktiež , hlavne teraz v zime. A tento olejček navyše sľubuje niečo extra mal by byť niečo ako regeneračný olej. Mám už druhé balenie  skoro na dne takže je čas na verdikt .

 Pre:
        - 100 % prírodný olej
        - neobsahuje konzervačné látky, parabény, chemické prísady a farbivá
        - príjemná svieža citrusová vôna ( grapefrujtová) jemná a nie dotieravá
       - ma neutrálne pH
       - perfektne hydratuje pokožku
       - vytvorí jemný film ale rýchlo sa vstrebe ( a najlepšie a najrýchlejšie ak sa aplikuje na navlhčenú pokožku)

Proti :
        - neprakticky dávkovač, treba byť opatrný ( ale možno je to mnou, podobne dávkovače majú prípravky od Saloos)
         - cena (ja si nemyslím, že je taká vysoká )
    
Pri dlhodobom poctivom mazaní (cca 2 mesiace) vidím zlepšenie v nových jazvičkach nadobudnuté za posledných cca 6 mes., ktoré boli červené tie sa postupne strácajú. Čo sa týka strií, ktoré mam na bokoch stými to nepohlo ( sú už staré z obdobia prudkého rastu ) ale kedže nie sú moc viditeľne tak ma to vôbec netrápi.Ale kto vie dlhšou aplikáciou možno aj tam nastane zlepšenie ako sa vraví koľko tam, toľko späť.    Celkovo za mňa je to skvelý olej a pokračujem v používaní uvidíme ako to pohne stými striami.

 I personally love oils as well my skin , especially now in the winter time. And this oil promises stuff like improvement with scars,stretch marks and dry skin - should be something like  regeneration oil. I already have the second pack  so it's time for the verdict.


 Pro:
          - 100% natural oil
         -  Free of preservatives, parabens, chemical additives and colorants
         -  nice fresh citrus scent (grapefruit)  fine and not intrusive
         - has a neutral pH
         -perfectly hydrates the skin 
        - quickly absorbed (and the best when applied to wet skin) 

Cons: 
          - not very practical dosage thingy ( you mast be very careful or the oil is everywhere even though oil is everywhere but it can be me I have same problem with Saloos)
          - price ( but it's natural oil so price is quite adequat)
 
After almost every day application (about two months) I see improvement in new scars (acquired about 6 months ago, yeah I collect them and love them I have  to since I'm tomboy). In the beginning they were red and now are gradually diminishing. As for the stretch marks that I have on the hips it had no effect (already old I got them in a period of rapid growth so quite a while ago ) but as they are not too visible I don't mind them .But who knows it's only two month so longer application can bring improvements will see I definitely continue with this beauty . Overall, for me it's perfect oil and I love it.


Ingredients : Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil**, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil**, Limonene*, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Citral*, Linalool*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol.
*z prírodných éterických olejov
**Z bio -ekologického poľnohospodárstva  ( preklad z nemčiny nie som si na 100% istá)

100 ml   6,29 eur ( v DM)

Aký je váš najoblúbenejší olej ?   / What's your favourite oil ?
  
Thanks for looking and commenting! May the force be with you 
 *I purchase this product by myself
 

   

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Great to hear that the product works! xo, Biana -BlovedBoston

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Olejček je skvelý, ale tiež mi celkom vadí to dávkovanie. Buď ho mám strašne málo alebo strašne veľa. Ale inak sa stal mojim úplným miláčikom medzi olejmi :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, ze to nie je len moj pocit ten davkovac ma niekedy velmi hneva

      Odstrániť
  3. Vypadá dobře :) Teď chci vyzkoušet nějaký od Saloos
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tuhle značku mám moc ráda, stejně, jako Weledu a Payot :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. weladu mam aj ja velmi rada payot som este neskusala :)

      Odstrániť
  5. Pěkná recenze!Olejíčky jsou teď hodně trendy. Osobně mám zkušenost jen s Kanebo odličovacím olejem a ten byl top! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkná recenze!Olejíčky jsou teď hodně trendy. Osobně mám zkušenost jen s Kanebo odličovacím olejem a ten byl top! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja olejčeky používam každy deň len si treba zvyknúť a pokožka sa tiež poteší len si treba násjť ten svoj

      Odstrániť
  7. Často som chodila okolo neho a odolávala som mu, teraz je však pokušenie na kúpu ešte väčšie, heh. Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odporúčam vyskúšať a hlavne ak máš rada citrusove vône, alebo počkať na nejaký kupón v dm občas býva v zlavách

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)