Oriflame brushes

21:00

Pred mesiacom som si objednala 2 štetce od oriflame a to blush brusha a štetec na korektor a rúž.
Blush brush



Výrobca: Kozmetický štetec pre nanášanie farby na líčka s prírodnými štetinami a drevenou rúčkou.

Na začiatku mi vypadlo pár štetiniek ale od vtedy už ani jedna. Kde vidím ja kameň úrazu. V prvom rade štetec je neuveriteľne drsný a až nepríjemný na pleti (ak porovnám štetec od essence alebo gosh). Ďalšia nevýhoda podla mňa je, že aj po veľmi dôkladnom umytí na ňom ostávajú kúsky farby v jadre štetca(čo mňa dosť hnevá pri žiadnych iných štetcoch sa mi to nestalo). A na záver rúčka nie je pevná čakám kedy sa rozpadne.

Pre : hmm ja žiadne nevidím nevravím, že sa sním nedá pracovať ale keď mňa tak škrabe na tváry a to ja neznesiem jednoducho.
Proti: všetko hore
 Rozhodne ho Vám neodporučujem.

Producer: The perfect blush brush. Goat hair bristles with a wooden handle.

 At the beginning It dropped a few bristles but since then has none. Where I see problem. First brush is incredibly rough and unpleasant to the skin (if I compare the brushes eg.from essence or gosh). Another drawback in my opinion is that even after a very thorough washing IS still dirty in the core of bristeles I can see some leftovers of color (this I totally hate , for me it's very unpleasant ). Finally handle is not firm I'm waiting when it breaks.

Pros: I can't find any , yeah it is possible to work with it but it is so rough and I can't stand it

I definetely don't recommend this brush.

Professional lip/concealar brush



Výrobca: Tento štetec má pevné, ploché štetinky a špeciálny tvar pre precízne nanesenie rúžu na pery. Tiež je ideálny na detailné obkreslenie kontúr pier alebo presné nanesenie korektora. Materiál: nylon, hliník, drevo.
čast na presnú aplikáciu rúžu
Tak tento štetec je na tom lepšie ale mám sním tiež problém, že sa mi nedá úplne umyť a časť korektoru  v ňom zostáva.
Ináč štetiny sú veľmi jemné a pracuje sa sním veľmi dobre.
na korektor
Ja osobne som za túto cenu očakávala viac. Veľké oriflame sklamanie neviem či idem skúšať ďalšie štetce od nich.

Manufacturer: This firm, flat, slightly tapered brush is specially styled for small-area coverage and precise application. Perfect for defining lip contours or applying concealer. Materials: Nylon, Aluminium, Wood.

So this brush is better but I have  the same  problem with it also  I can't completely wash - concealer part is still dirty with leftovers of concealer. Grrrrh

Otherwise, the bristles are very soft and works very well .

For the price I expect more. Oriflame big disappointment for me 
I don't know if  I'm going to try more brushes from them.

Thanks for looking and commenting! May the force be with you


 *I purchase this products by myself


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Skúšala som od nich len štetec na mejkap a s tým som spokojná. Fakt pevné a kvalitné prevedenie, štetinky sú príjemné, držia tvar, nevypadávajú. Ale nakoniec ho veľmi nepoužívam, viac som si obľúbila stipple od Elfu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm ako napr ten na korektor a rúž on je dobrý len zvyšky z neho nejdu vymyť
      ale ten na tvarenku je proste drsny
      Ja zase Gosh štetce

      Odstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)