Oriflame Beauty Perfecting Face Primer

21:00

Podkladový krém od Oriflame.
Primer from Oriflame.
 

Výrobca: Podkladová báza zabezpečí hodvábne hladkú pleť, ľahšie nanášanie krycieho krému a bezchybný výsledok líčenia. 30 ml

Producer: Morning-fresh make-up - all day long! Light diffusing properties and emollients give your skin silky softness and an even complexion, whilst mattifying properties mean easier, more comfortable make-up application. The result is the perfect base for your make-up and a wonderfully radiant finish. 30 ml





A čo naozaj robí:

  • perfektne vyhladí a pripraví hlavne suché miesta na nanesenie make up 
  • dá sa použiť aj ako podklad pod očné tiene ale rozhodne nerobí veľké zázraky predĺži životnosť tieňov ale zase nie moc (ale na bežní deň absolútne skvelé)
  • make up vydrží dlhšie ale najlepšie mi drží s make up Studio artist
  • má príjemnú konzistenciu 
  • vyhovuje mi balenie
  • má veľmi jemnú a nevtieravú vôňu 
And how it works:
  •  perfectly smooth and prepare mainly dry places of skin  for applying make up
  •  It can be used as eyeshadow primer but it does not do big miracles, eyeshadow last longer but you can find definitely better eyeshadow base (but for everyday use it's perfect)
  •   makeup last longer but best works with a makeup artist studio 
  •   has a pleasant consistency 
  •   I like the packaging 
  •  It has very delicate and unobtrusive scent
Rozhodne si túto bázu kúpim znova už 3 krát je to moja stálica a mne vyhovuje cenovo aj výsledkom. Moja pleť je rôznorodá má mastnejšie dni, má suché dni a má aj zmiešané a táto báza sa dokáže vždy prispôsobiť.(moja pleť reaguje strašne na stres a dosť aj na stravu).

I definetely repurchase this base for 3rd time, I love the price and it works for me . 
 And type of my skin type is quite difficult because it's unsusually changeable it's oily, dry and sometimes mixed but this primer is always able to adapt. (my skin a lot react on stress, food etc.)





  Thanks for looking and commenting! May the force be with you


 *I purchase this products by myself
 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. rozhodne musim vyskusat vyzera to velmi slubne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podla mna absolutne skvely podklad ja si ho vzdy vystriehnem v zlave

      Odstrániť
  2. Skúšala si aj iné bázy? mala som Giordani Gold a prišlo mi, že poriadne nič nerobí. Rozmýšľam, že si objednám túto, ale v jednom porovnaní som čítala, že síce nie je zlá, ale dermacol je lepšia.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GG používa moja mama a jej vyhovuje
    okrem iných dermacol som skušala pred rokom ale mne upchávala dost pory
    a ešte som skúšala od rimelu ta sa celkom dala

    OdpovedaťOdstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)