eyelashes curler / klieštiky na riasy

12:12

Po dlhom ale veľmi dlhom  hľadaní som našla tie moje práve pre mňa a to od Maxfactor.
After a long but very long search I found right one  just for me  from MaxFactor.

Väčšina žien tento krok preskakuje a ani ja nepoužívam klieštiky každý deň. Nemyslím si, že je to dobre pre mihalnice a navyše po použití  sú ešte mierne vytočené také 3-4 dni takže aj načo. Ale tá úloha nájsť správne klieštiky tak to bol skoro nadľudský výkon.

Výrobca: Jemne tvarujú riasy pre dokonalý a príťažlivý vzhľad. Precíznosť v podobe nerezovej ocele.

A stým môžem len a len súhlasiť už som vyskúšala x klieštikov od klasických cez nahrievané aj tie so svetielkami jop, ale vždy som sa vrátila k týmto. Jednoducho sú moje naj.
 Pre:
  • po 2 rokoch nezhrdzaveli
  • krásne vytočia riasy
  • jednoduchá výmena gumičiek
  • cena
  • elegantne čierne prevedenie
Proti:
  • dostupne len vo fann  parfumeriach (aspoň inde som sa s nimi nestretla ) 

Most women skips this step and I also don't use curlers  every day. I don't think it's good for eyelashes and after  use  my eyelashes are  still slightly angled for another  3-4 days . But the task of finding the best curlers for you , is heroic performance by my humble opinion.
Producer: Gently shape the lashes for a perfect and attractive appearance. Precision in the form of stainless steel.

I can only agree with it, I try many kinds of curlers from classic once, heated and also that fancy ones with lights, but I always come back  to this one. Simple this are best for me.
 

Pros:
  • after 2 years don't rusted
  • nicely curl eyelashes
  • easy replacement of pads
  • price
  • elegant black finish
Cons:
  •   Available only in Fann parfumerie (I consider Slovak republic market) 


Bola som trochu sklamaná. keď som na webe čítala, že mnohým nevyhovovali ale zase mne tiež mnoho iných značiek nevyhovovala. Je to asi naozaj individuálne a každý musí prejsť cestou hľadania tých pravých. Takže Vám držím palce aby ste našli tie svoje pravé a ak ste už ste našli tie svoje najlepšie ktoré sú to?


Bummed to read that it didn't work out for many people, but then again a lot of raved curlers didn't work out for me either. It's really about the individual and everyone feel good and everybody  must go through difficult quest of finding the right one. So fingers crossed for YOU and if you found yours share with me which are the best by your opinion THX.

Thanks for looking and commenting! May the force be with you



 *I purchase this product by myself
 


You Might Also Like

2 komentárov

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)