Catrice brushes

19:54

Asi pred pol rokom som si kúpila 2 catrice štetce a to powder brush (z nejakej limitky tuším to bolo baroko) a  štetec na očné tiene.
Powder brush


Myslím, že štetec v bežnej línií je rovnaký a tento je len prizdobený.
Pre:
  • veľmi jemný, nedráždi pokožku
  • dobre sa umýva
  • štetinky nevypadávajú
  • cena - veľa muziky za málo peňazí
  • ma len 13 cm čiže ideálny aj na cestovanie
  • pevná rúčka
Proti:
  • nič ma nenapadá
Záver: Nie je to samozrejme najlepší štetec aký som mala ale z drogerkových a za tu cenu je to proste paráda, veľmi rada a pravidelne ho používam. Čiže vrelo odporúčam.

I think that powder brush in regular line is same this one is just decorated.
Pros:
  • very soft, does not irritate skin
  • wash easily and well
  • bristles does not fall out
  • price
  • length only 13 cm so ideal for traveling
  •  firm handle
Cons:
  • can't find any
 Conclusion: Of course, it isn't the best brush I tried but from drug store's brushes is great  tool  and the price is also nice.
 
Eyeshadow brush


Neviem či je v ešte v bežnej línii ale vo výpredajových košíkoch je ho stále možné zhliadnuť.
Pre:
  • jemný 
  • dobre sa ním nanášajú púdrové aj krémové očné tiene
  • cena
  • pevná rúčka
  • štetinky tiež nevypadávajú
  • má len 11 cm takže ďalší malý šikovný pomocník
Proti:
  • taktiež ma nič nenapadá

Pros:
  • soft
  • works well with powder and cream eyeshadows
  • price
  • firm handle
  • bristles does not fall out
  • length only 11 cm another ideal tool for travel
Cons:
  • none
Tak isto ak naňho ešte niekde natrafíte odporúčam
Catrice ma veľmi milo prekvapilo.


Takže ak hľadáte štetce za dobrú cenu a bežne dostupne Catrice to istí.

I recommend both of these brushes, they are very good tools for that price.

Thanks for looking and commenting! May the force be with you



 *I purchase this products by myself

You Might Also Like

4 komentárov

  1. ten štetec na očné tiene mám tiež ale obávam sa, že už nie je v predaji čo je škoda :( lebo je fakt výborný a za tu cenu
    máš veľmi pekný blog tak dúfam, že v ňom budeš pokračovať rozširuje moju angličtinu hravým spôsobom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pripájam sa :) tiež ma tvoj blog zaujal a rada si od teba prečítam ďalšie články :)

    OdpovedaťOdstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)