Alverde sensitiv sonnen milch lsf30 / Alverde sensitiv mlieko na opalovanie

19:20

Keďže sa nám začína leto a slnko svieti ako naozaj tak som sa rozhodla spraviť pár recenzií na opaľovacie krémy.
Ako prvé som si vybrala Alverde  sensitiv sonnen milch  lsf30.

Summer is begining so it't good time for some reviews of sunlotions.
As first  I chose Alverde sunlotion SPF30.








Výrobca: Vďaka čisto prírodnému minerálnemu ochrannému filtru chránia citlivú pokožku. Vyvážená kombinácia UVA a UVB širokospektrálnych filtrov a vitamín E chránia pokožku pred spálenín, predchádzajú jej predčasnému starnutiu a vzniku pigmentových škvŕn. Bohaté zloženie s glycerínom, slnečnicovým, jojobovým a olivovým olejom poskytuje pokožke hydratáciu a udržiava ju jemnou a príjemnou na dotyk.

Producer: Thanks a pure natural mineral protection filter protects sensitive skin. A balanced combination of UVA and UVB broad-spectrum filters and vitamin E protect the skin from burns, prevent premature aging and the formation of pigment spots. The rich formula with glycerin, sunflower, jojoba and olive oil provides the skin with hydration and keeps it soft and pleasant to the touch.


Po prečítaní som bola nadšená prírodne "natural" opaľovacie mlieko to je presne pre mňa.

Konzistencia je hutnejšia ako u bežných opaľovacích mliekach (napr.bioderma, daylong, avene) .
Rozotieranie je tiež náročné a ešte k tomu zasychá dosť rýchlo.

After reading this , I was very excited "natural" sunlotion that has to be right for me.
Consistency is more compact than conventional sunlotions (eg.bioderma, DAYLONG, Avene).
Ale po rozotrení som ostala v šoku vytvoril poriadny biely film, ja som síce naozajstná bleduľa ale toto bolo aj na mňa veľa - už som bola naozaj biela ako omietka. A to si neviem prestaviť ak je niekto hnedšej pokožky.
Čo sa týka ochrany je naozaj skvelý má príjemnú nevtieravú vôňu. Ale počas dňa aj dôsledkom tepla (ale však je leto a to ešte len začiatok leta) sa začínal zlievať v záhyboch a vytvárať biele čiarky.

But after first use I was in shock it created a decent white film, although I'm a real fair skin but this was too much even for me - I've been really white as white wall (totally, my family created new jokes about my fair skin). And I can't imagine if someone has even slightly darker skin tone.

The protection is really good and has a pleasant smell, unobtrusive. But during warm day started creating white lines in the folds. (but, however, it's summer and it still only the beginning of it so what it will do on very hot day).



Pre:
  • prírodný a bio
  • hydratuje pokožku
  • rýchlo zaschne
  • neobsahuje syntetické, vonné, konzervační ani živočíšne látky
Proti:
  • výrazný biely film
  •  v teple sa zlieva do záhybov
  • otláča sa na oblečení
  • dostupný len v DM

Pros:
  • natural and bio
  • hydrate skin
  • quickly dry
  • does not contain synthetic fragrances, preservatives or animal substances
Cons:
  • white film on skin
  • white lines in the folds
  •  stamped on clothes
  • Only available in DM
   Môj záver ja si tento výrobok znova nekúpim (ani neviem či budem schopná nejako vypoužívať tento produkt) ostávam pri osvedčenej Bioderme .

I don't buy this product again. I'm staying with proven bioderma.

Thanks for looking and commenting! May the force be with you


 *I purchase this product by myself

You Might Also Like

3 komentárov

  1. No takze toto nebude nic pre mna a pre mojho muzicka skoda, som sa tesila na prirodne mlieko ale tak aspon som usetrila bubaky a sklamanie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Damn why I coudn't find this review sooner, I bought it 2 day ago and guess what ,yeah it's white that lovely white layer on your skin is maybe great protection but people will look at you like on some weirdo

    OdpovedaťOdstrániť

I love your comments and also your blogs so leave me you address (so I can check and maybe even stalk) but please no more follow for follow - if you like me follow me, if not - don't, no hard feelings :)